שיתוף
תגובות
מוזיקה » חדשות המוזיקה » יעקב שוואקי ואוהד מושקוביץ עושים היסטוריה
בבנייני האומה
מופע היסטורי: יעקב שוואקי ואוהד מושקוביץ על במה אחת. אמן אורח: יהונתן רזאל. מוצ"ש 'נחמו' בנייני האומה בשעה 22:00, לגברים בלבד

ענקי הזמר החסידי יעקב שוואקי ואוהד מושקוביץ מגיעים למופע היסטורי ונדיר בבנייני האומה בירושלים.

על במה שכמותה טרם נראתה בתעשיית המוזיקה החסידית יעלו ענקי הזמר בזה אחר זה למופע מלא ומושקע ויבצעו את מיטב הלהיטים מכל הזמנים, כולל ביצועים בלעדיים לחומרים חדשים שטרם בוצעו בהופעה חיה, לצד דואטים נדירים של שני הקולות הגדולים במוזיקה החסידית. עיבודים חדשים ומיוחדים נכתבו במיוחד לאירוע על ידי המנהל המוזיקלי של המופע, אהרל'ה נחשוני.

מלבד שוואקי ואוהד, יופיע על הבמה הזמר והיוצר יונתן רזאל שלהיטיו הגדולים הפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה היהודית. את המשפט האלמותי, "יש לנו הפתעה הלילה", אף חובב מוזיקה אינו שוכח. ובמוצאי השבת הקרובה, אור לט"ז באב, הפתעה אולי לא תהיה, אבל ביצועים נדירים ומיוחדים יהיו גם יהיו.

מלבד רזאל, מבטיחים בהפקת המופע עוד אורחים מיוחדים שינעימו את האירוע עבור רבבות בני הישיבות שימלאו את האולם מפה לפה, כולל מופע פתיחה מיוחד של הזמר הצעיר והאנרגטי איציק וינגרטן.

הכרטיסים כמעט אזלו, אך מקומות בודדים אחרונים נותרו עדיין וזה הזמן לכל מי שאינו מעוניין לפספס את האירוע ההיסטורי, להזדרז ולהבטיח את מקומו במופע הגדול.

דוד פדידה, מנהלו המיתולוגי של אוהד מושקוביץ ומפיק המופע, מבטיח ערב בלתי נשכח. "החלטנו לקיים את המופע הזה כאות הוקרה לבני הישיבות על שנה מורכבת ולא פשוטה", אומר פדידה. "זאת הדרך שלנו לומר להם תודה על שהם מחזיקים את העולם בלימוד התורה שלהם.

מחירי הכרטיסים נועדו לכסות עלויות בלבד, מטרת המופע אינה להרוויח כסף, אנחנו פשוט רוצים להחזיר לעמלי התורה מעט הכרת הטוב. לא התפשרנו על שום פרט, הצופים ייהנו ממופע משובח ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר שנראתה כאן".

להזמנת כרטיסים למופע הגדול שיתקיים בעז"ה בבנייני האומה בי-ם, במוצאי שבת 'נחמו', אור לט"ז באב בשעה 22:30 בערב, לחצו כאן

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים