שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » ישיבה גדולה שביעית לשנת הלימודים הקרובה
התפתחות בבעלזא
בימים אלה חלה התקדמות מואצת בבניית הישיבה גדולה של חסידות בעלזא בבית שמש, לאור הגידול המבורך עם כ-2000 בחורי ישיבות בלע"ה בשנת הלימודים הקרובה
אתר הבנייה בבית שמש בו הולכת ונבנית הישיבה גדולה של חסידות בעלזא | צילום: באדיבות המצלם

בימים אלה חלה התקדמות מואצת בבניית הישיבה גדולה של חסידות בעלזא בבית שמש, כאשר החלו כבר בבניית הקומה השנייה במבנה הענק.

מדובר ב'ישיבה גדולה' השביעית של חסידות בעלזא, לצד הישיבות הוותיקות בירושלים (2), בני ברק, אשדוד (2) וחיפה. זאת לאור הגידול הטבעי המבורך והעצום בלע"ה, כאשר בשנת הלימודים הקרובה מספר התלמידים בישיבות הגדולות לבד צפוי לעמוד על כ-2000 בחורי ישיבות כ"י.

בבניין הישיבה ההולך ונבנה בבית שמש על ידי 'מרכז מוסדות בעלזא', ושתוכנן על ידי גדול האדריכלים במגזר החרדי הרב אהרן אסטרייכר, יהיו היכל בית המדרש ענק שיכיל 250 מקומות ישיבה, חדרי שיעור גדולים לצד אגף מיוחד וגדול שישמש כפנימייה לתלמידי הישיבה מישראל ומחו"ל.

הרב זאב פרקש, מנהל אגף הפיתוח ב'מרכז מוסדות בעלזא', אומר ל'בחזית', כי "הצפי לסיום הבנייה והכשרת המבנה לקראת הגעת מאות התלמידים, הוא שנת הלימודים הקרוב בחודש אלול תשפ"א. ב'מרכז' מאיצים את העבודות בשטח, יורדים באופן יומיומי לשטח כדי לעקוב אחרי ההתקדמות ומקווים בקרוב מאוד לחנוך עוד נדבך ב'פינת יקרה הבלזאית' הגדולה".

אתר הבנייה בבית שמש בו הולכת ונבנית הישיבה גדולה של חסידות בעלזא
הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. חבל שלפני הפרסום לא בודקים אם העובדות מדויקות ונכונות. שאפו לנתנאל סירקיס האדריכל המוכשר שאחראי על התכנון. הקרדיט מגיע לו ביושר!

    1. פותחים עוד ישיבה גדולה חדשה בחודש אלול הבעל"ט חוץ מהישיבה גדולה הקיימת בבית שמש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים