שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ישראל כץ: "בנט הוא ה'גורם מדיני' שתדרך"
משיב לסערה
"אוי לנו אם בנט יתעמק בנושא איראן כמו שהוא התעמק בנושא הקורונה. נתניהו וטראמפ הובילו לחץ כספי חזק על האיראנים" טוען ישראל כץ
שר האנרגיה, ישראל כץ | צילום: דני שם טוב - דוברות הכנסת

שר האוצר לשעבר ח"כ ישראל כ"ץ מהליכוד, בראיון לרדיו קול חי בנושא התקציבים לבתי החולים: "בתפקידי החלטתי לקחת אחריות על ביה"ח הציבוריים, שלהם המדינה לא דואגת. חתמתי על הסכם של 633 מיליון שקלים כשייסתיים הקורונה, ואם היא תימשך אז הוספה של עוד 300 מיליון שקלים. לא ייתכן שהממשלה לא ערבה להם".

"בממשלה הקודמת הסקנו שנצטרך כל חצי שנה שוב לחסן. בנט לעג לנו אז, וגם כשנהיה רוה"מ הוא לא יישם את זה. הרי היה הסכם שחתמנו עם 'פייזר' על 15 מיליון חיסונים – והוא פשוט לא הביא אותם. הוא עשה שטות" טוען כ"ץ.

"ליברמן רומס את כל מי שחלש" אומר ח"כ כץ. "הם מחפשים כל הזמן 'פלסטרים', במקום לדאוג למובטלים לדוג' עם חל"ת. הם מתפארים על דאגה למערכת הבריאות, אבל זה הבל, אנחנו הוספנו מאות רופאים – והם רצו לפטר אותם. הם מדברים שטויות במיץ עגבניות".

במהלך הראיון התייחס כץ לתדרוך לקראת הנסיעה של בנט לארה"ב: "גורם בכיר תידרך שנתניהו השאיר ירושה רעה בנושא איראן. אוי לנו אם בנט יתעמק בנושא איראן כמו שהוא התעמק בנושא הקורונה. נתניהו וטראמפ הובילו לחץ כספי חזק על האיראנים. בנט הוא 'גורם מדיני' שתדרך".

על השמועות לפיהם הליכוד העביר הצעה לגנץ אמר כץ: "לא הצענו שום דבר לגנץ, המועמד היחידי שלנו לראשות הממשלה הוא נתניהו. לתת פרשנות על הפרצוף החמוץ של גנץ לא מומלצת. מכיר אותו אישית וזה לא יקרה. השאלה האם אתמודד מול נתניהו לא רלוונטית, אני פעלתי לביטול הפריימריז. ביחד עם זאת אני בונה את הליכוד. לא פועל על שאלת מנהיג מזרחי לליכוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים