שיתוף
תגובות
חדשות » יש עתיד משיקה את קמפיין הבחירות
בחירות 2022
רה"מ יאיר לפיד: "ניצחנו את מכונת ההסתה והרעל 4 פעמים, ואנחנו ננצח אותה גם בפעם החמישית" על מחאת המתמחים השיב: "הם צודקים. הם לא יכולים לעבוד 26 שעות"
רה״מ יאיר לפיד משיק את קמפיין הבחירות | צילום: צילום מסך

מפלגת יש עתיד השיקה אתמול את קמפיין בחירות 2022, בגני התערוכה בת"א, בהשתתפות ראש הממשלה ויו"ר המפלגה יאיר לפיד, שרים, חברי כנסת ומאות פעילים.  זהו הכנס הראשון של המפלגה מאז התמנה לפיד לראשות הממשלה, בתחילת נאומו הוא התייחס  לראש האופוזיציה בנימין נתניהו ואמר  "ניצחנו כבר את מכונת הרעל, ונעשה את זה עכשיו שוב. חוק הנאשם לא עבר בגלל שני ח"כים, אנחנו צריכים לחזור ולהשלים את העבודה. צריך להקים ממשלה יציבה שלא כל אחד יכול להפיל אותה".

לפיד שלהב את הפעילים והבטיח לנצח בבחירות הקרובות תוך כדי שהוא לועג ליו"ר האופוזיציה "עכשיו פתאום נתניהו למד לתדלק, הוא עומד בתחנת דלק ועוד בזמן שהורדנו את הדלק. אנחנו נעשה את העבודה האמיתית – לא פוזה למצלמות".

"עשר שנים מלמטה, ככה בנינו את התנועה הכי מדהימה במדינה, שינינו את המדינה, הקמנו ממשלה והגענו ללשכת ראש הממשלה" המשיך לפיד, אנשי מחאת המתמחים הפריעו לדבריו. לפיד השיב להם: "הם צודקים. הם לא יכולים לעבוד 26 שעות, הם צודקים ואנחנו נטפל בזה. מגיע להם טיפול מהמדינה שלהם, אנחנו נטפל בזה גם אם זה ייקח זמן, נטפל בזה – הם משלנו".

תקרית נרשמה לפני נאומו של ראש הממשלה כאשר שרת הכלכלה אורנה ברביבאי התבטאה בצורה בוטה ואמרה כי "הרבה מאוד סקפטים היו לאורך הדרך שאמרו לא תצליחו, לא תוכלו, יהיה ככה, יהיה אחרת. יש אחד בורא עולם, ויש אחד קוראים לו יאיר לפיד, שאמר 'אני מוכן לוותר, ולהקים ממשלה'".

עוד אמרה השרה "מי שמע על בן אדם שמגיע עם עוצמה, עם כוח, עם יכולות, ואומר שהעוצמה שלנו היא ביכולת להקים ממשלה עבור המדינה. מספיק עם השטויות, הגיע הזמן לעבוד בשביל הציבור, וזה מה שהיה פה בשנה האחרונה, הצליח ביד אמן להקים ממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים