שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כוחות הביטחון ממשיכים בפינוי מאחזים בבנימין
ממשלת השמאל
בגבעה תקפו את ההרס: "הממשלה שהצהירה על היותה '10 מעלות ימינה' הרס בנקודת התיישבות ותיקה, בעוד שהבניה הערבית מסביב משגשגת" • בשעה זו גם רמת מגרון נהרס
השוטרים מפנים את המאחז | צילום: באדיבות המצלם

כוחות ביטחון רבים נמצאים כעת במאחז רמת מגרון בבנימין, ומפנים את שתי המשפחות הגרות במאחז וכן גרעין של בחורים. במקום, שהוקם לפני כשמונה חודשים, ישנם חמישה מבנים ועדר צאן. כוחות הביטחון הרסו את בית הכנסת שהוקם במאחז ואת מבני המשפחות.

למוקד המשפטי של חוננו הגיעו דיווחים על ארבעה עצורים בפינוי המשפחות הבוקר בגאולת ציון. עו"ד נתי רום מסייע לעצורים מטעם ארגון חוננו.

כמו כן, דווח כי במהלך הפינוי נפגע אחד מתושבי הגבעה בראשו מאלימות שוטרים. מדובר בתושב נשוי ואב לילדה שרוסס בגז פלפל, הוכה באגרופים לפניו ובגדיו נקרעו.

כזכור, הבוקר כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי הרסו בתים ששימשו למגורים ולתפילה בגבעת גאולת ציון בגוש שילה שבמועצה האזורית מטה בנימין. בגבעה מתגוררות שתי משפחות וכן גרעין של בחורים שעוסק בפיתוח המקום והכשרתו לקליטת משפחות נוספות.

עשרות תושבים ונערים מהאזור מחו במקום נגד ההרס וגם דיווחו על אלימות שוטרים כלפי נערים ונערות.

בגבעה תקפו בחריפות את ההרס: "בשעת בוקר מוקדמת מבצעת הממשלה שהצהירה על היותה '10 מעלות ימינה' הרס בנקודת התיישבות ותיקה, בעוד שהבניה הערבית מסביב משגשגת באין מפריע. הממשלה הזאת הוכיחה שוב שערכים ציונים של התיישבות וחלוציות אינם חלק מסל הערכים שלה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "ממשלת בנט עבאס הורסים את בתי משפחות המתיישבים שבאים ליישב את הארץ ולהגן עליה מפני פורעים ובאותו זמן יושבים ודנים על הסדרת חשמל בחוק למבנים בלתי חוקיים בנגב".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הדרום נכבש בבנייה מסיבית ללא היתרי בניה, או תוכניות וכל דאגתה של הממשלה היא להיטפל למשפחות יהודיות. ככה נראית מדיניות של ממשלת האחים המוסלמים ושר הבט"פ השמלאני, מכשירים בפזורה בתים לא חוקיים ומגרשים בגאולת ציון".

1 ספר תורה מפונה מאחז רמת מגרון
צילום: באדיבות המצלם
2 מאחז רמת מגרון
צילום: באדיבות המצלם
3 מאחז רמת מגרון
צילום: באדיבות המצלם
4 מאחז רמת מגרון
צילום: באדיבות המצלם
5 מאחז רמת מגרון
צילום: באדיבות המצלם
6 מאחז רמת מגרון
צילום: באדיבות המצלם
7 פינוי מאחז רמת מגרון
צילום: באדיבות המצלם
8 הפרוכת מבית הכנסת - פינוי מאחז רמת מגרון
צילום: באדיבות המצלם
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים