שיתוף
תגובות
דעות » כוננות הצלה: תתכוננו, תכף תוכלו לנשום לרווחה
משבר הקורונה
אם עד היום היה הפתגם השגור ביותר בפי בעלי העסקים "צרת רבים חצי נחמה", ככל שהולכת ומתבהרת התמונה, נראה כי ממשלת ישראל השכילה סוף סוף לבחור בדרך הנכונה
פישל רוזנפלד | צילום: ים לביא

שורה של צעדים, מינויים והחלטות אסטרטגיות של הממשלה עשויים להציל את המשק הישראלי בחודש שלפני חגי תשרי, המתאפיינים מדי שנה בגל רכישות צרכניות, שהיו עד כה בסימן שאלה.

קשה לומר אם זו תוצאה בעקבות הסקרים הפחות אהובים בקרב יושבי הבית בבלפור, הישג ההפגנות האלימות עשרות מטרים ממנו, או מסקנה אליה הגיע נתניהו בעקבות מחקר ענק שדרש לבצע, אך על פניו נראה שהחמצן בדרך לבעלי העסקים.

בעוד מענקי הקורונה לעצמאים כמעט ולא פתרו את המשבר ועסקים רבים קרסו בזה אחר זה, שורה של צעדים חכמים שאושרו ו/או נמצאים בהליכי חקיקה מתקדמים עשויים להיות חבל הצלה לבעלי העסקים.

שינוי המדיניות לאין-סגר, התנעת צוותי טיפול מקומיים במדגרות קורונה ממוקדות והזרמת מיליארדים רבים למשק, היישר לכיסו של הצרכן, אמנם לא יובילו לדו"ח רבעוני ירוק לחברות, אך האיזון הופך ליותר ויותר מציאותי.

הצצה לדיוני ועדת הכספים גם מצביעה על התעוררות פוטנציאלית בשוק השקעות הנדל"ן, בשל חקיקת הורדת מס הרכישה.

אמנם לא נקום מחר לבוקר ורוד, אבל הכתום כבר מהבהב. כל מה שנותר הוא להתפלל ליושב במרומים שהרמזור העסקי יהפוך במהרה לירוק זוהר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים