שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » ככה מחממים היום את החורף
תשבו ותלגמו
איזה כיף לשבת עם שמיכה על הברכיים, להביט באור נרות החנוכיה, לשתות משקה מהביל ומעלה אדים, כשברקע קולות גשם הזלעפות שניתך ברחוב
כוס תה | צילום: shutterstock iravgustin

רוח הקרה-קרה פורעת את ראשי העצים, שורקת את מנגינת העונה הקפואה. כמה ברררר בחוץ, כמה נעים ומאיר בפנים.

קבלו בחום את מדריך משקאות החורף של נעם1:

שוקו משודרג: המשקה האולטימטיבי, שמלווה אותנו מילדות ומפנק תמיד כשאנחנו זקוקים לו, אבל בגרסאות מתקדמות. אז מה מוסיפים? כמעט הכל. עוגיות, גנאש שוקולד לבן וקרם וניל, שוקולד מריר עם קצפת קלילה, מיני מרשמלו, שוקולד מריר עם תבלינים ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם. האמיצים משלבים גם אייריש קרים, אספרסו ועוד. אחרי שהחלטתם איזו תוספת מתחשק לכם כל שנותר הוא למזוג מים חמים, טעימים ואיכותיים ישירות מבר המים- ולהתפנק בכיף.

קקאו בריאותי: אם נבהלתם ממרכיבי השחיתות שבהצעת ההגשה הקודמת, הנה הגרסה המעונבת של המשקה. מה עושים? מערבבים ממרח שקדייה, אבקת קקאו, שמן קוקוס וסילאן (ללא סוכר, ברור!) בכוס גדושה במים רותחים שהתקבלו ברגע אחד מהמיניבר המתקדם של נעם1 – וזהו. נסו להציע לילדים כדי להרוויח ערך בריאותי על הבוקר.

קפה אחר: גם את הדלק היומיומי המוכר כל כך ניתן להקפיץ כמה רמות למעלה עם מעט השקעה. מה צריך? תערובת קפה איכותי – והרבה תעוזה. כי הכל הולך: קוקטייל תבלינים חורפי (הל, ציפורן, אבקת צ'ילי, גרידת אגוז מוסקט), סוכר וניל וקמצוץ קינמון, קוביות שוקולד מריר, שמנת מתוקה במקום חלב ואפילו מלח (כן-כן. הוא מעדן תערובות קפה דומיננטיות).

משקה כורכום: הוא מתקתק, הוא מחזק את המערכת החיסונית והוא פשוט טעים ומנחם. במה מצטיידים? ובכן, קודם כל בכורכום. אחר כך בג'ינג'ר מגורד, בדבש ובלימון סחוט. מוסיפים מים חמים ישירות מבר המים אל הכוס,מערבבים, שותים ומזריקים לגוף מרכיבים אנטי דלקתיים שמחזקים אותו מול מחלות החורף. הם גם שומרים עליו בריא ואפילו מסייעים בעיכול המזון.

בחרתם כבר מה אתם רוצים לשתות ולפתע דפיקות בדלת. החברים החליטו להפתיע וקפצו לביקור.

אל דאגה,עם בר המים נועם1 תוכלו להנות ממשקה חורפי ומחמם זמין בכל עת 24/7  גם בלילות שבת וחג, לשתות בראש שקט מבלי לחשוש שהמים החמים יגמרו. יש מספיק לכווולם!

אז קדימה, מוזמנים להתפנק.

אנו חושבים עליכם תמיד וזמינים לתת שירות בכל עת!

לרוויה – חנוכה שמח וחורף חם-חם ובריא-בריא!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים