שיתוף
תגובות
בריאות » כמה זמן לוקח לשמן קנאביס להשפיע? עשינו סקר ובדקנו
תרופה מהטבע
שוק התכשירים הרפואיים ותוספי התזונה והבריאות משגשגים בארץ ובחו"ל, אנשים מחפשים דרכים להקל על הכאבים הכרוניים שלהם בכל מחיר, ובמיוחד אם זה מגיע מהטבע
קוסמטיקה טבעית | צילום: ARTFULLY PHOTOGRAPHER, שאטרסטוק

כאשר מדובר בחומר טבעי בעל סגולות רפואיות המסוגל להשפיע על מצבים רבים ומגוונים, אנשים יותר נוטים לצרוך אותו. כזה הוא הקנאביס הרפואי, וליתר דיוק שמן קנאביס הנקרא גם שמן CBD. שמן הקנאביס מכיל תרכובות חיוניות ובטוחות לשימוש שנמצאו יעילות ביותר לטיפול בתסמיני מחלות שונות, ומיחושים וכאבים ממקורות דלקת או מקורות אחרים.

מהו שמן קנאביס וכיצד הוא פועל על הגוף

שמן קנאביס הינו שמן בעל תרכובת של CBD, קנאבידיול, הנחשב לאחד הקנבינואידים החשובים והמשפיעים ביותר בצמח הקנאביס הרפואי. מחקרים שונים מראים כי קנאבידיול עשוי לסייע בהפחתת כאבים כרוניים, בזכות היכולת שלו להשפיע על פעילות הקולטן לאנדוקנבינואידים. הוא גם מסייע להפחתת דלקות ולהועיל באינטראקציה חיונית עם נוירוטרנסמיטורים האחראיים על כאבים. 

שמן קנאביס פועל לחיוב על המערכת האנדוקנבינואידית, האחראית על תגובות של תהליכים ביולוגיים חשובים בגוף. תקינותה של המערכת הזו מונעת מחלות ושומרת על מערכות חיוניות אחרות בגוף. אנשים שהמערכת האנדוקנבינואידית שלהם חלשה, יכולים להסתייע בצמח הקנאביס הרפואי ובייחוד בשמן קנאביס לצורך חזרה מהירה ובטוחה לשגרה. 

כמה זמן עד שמתחילים לחוש בהקלה?

וודאי תרצו לדעת עבורכם או עבור היקירים שלכם העושים שימוש בצמח הקנאביס הרפואי, כמה זמן לוקח לשמן קנאביס להשפיע? אז ככה – כמו כמעט בכל תהליך רפואי, צריכה של תרכובות רפואיות וחומרים טבעיים פועלת על הגוף אחרי זמן מסוים. לא תמיד רואים תוצאות בשטח מייד לאחר השימושים הראשוניים, לפעמים צריך להיעזר בסבלנות. מטופלים רבים שצרכו שמן קנאביס מדווחים על תחושות הקלה על התסמינים והכאבים שלהם לאחר חודש, ולכן נמצא שצריך לצרוך את התכשיר למשך לפחות חודש ימים עד שמרגישים שינוי ותוצאה רצויה מהתהליך הרפואי. נדרשת סבלנות לא ארוכה מדי עד שתתחילו להרגיש בהבדלים, אך זה יהיה שווה את זה!

תרכובת קנאביס רפואי מנצחת

שמן קנאביס נמצא יעיל ביותר למקרים שונים של דלקות פרקים, כאבים כרוניים, תחושות בחילה והפרעות אכילה. מחקרים מראים גם תועלת במקרים של הפרעות התנהגות, תחושות חרדה ודיכאון. אין ספק שמדובר בצמח מרפא בעל סגולות יעילות במיוחד. מה הפלא שהוא פופולרי ומבוקש ביותר בישראל ובכל רחבי העולם. אמנם המחקרים עדיין נמצאים בשיאם לגבי הבחינה של התועלת של צמח הקנאביס הרפואי על מחלות ומצבים רפואיים שונים, אך אין ספק שמיליוני מטופלים בכל רחבי העולם לא טועים.

אם אתם שוקלים להתחיל שימוש בצמח הקנאביס הרפואי ובמיוחד שמן קנאביס, כדאי להזמין את המוצרים הכי איכותיים מאתר בית מרקחת אונליין. מצאו כאן את מה שאתם מחפשים!


הכתבה בשיתוף KRZ ישראל – חנות לשמן קנאביס רפואי

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים