שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כניעה לטרור – גופות מחבלים הוחזרו למשפחות
לקול קריאות הסתה
גופות המחבלים שרצחו 2 אזרחים בחדרה, לפני כחודש וחצי, הוחזרו למשפחותיהם באום אל פאחם ונקברו אמש לקול קריאות הסתה לרצח יהודים
רה"מ נפתלי בנט והמפכ"ל קובי שבתאי בהערכת מצב לאחר הפיגוע בחדרה | צילום: קובי גדעון/ לע"מ

כניעה לטרור: גופות המחבלים שרצחו 2 אזרחים בחדרה, לפני כחודש וחצי, הוחזרו למשפחותיהם באום אל פאחם ונקברו אמש לקול קריאות הסתה לרצח יהודים. הגופות שוחררו בתנאי שבכל הלוויה לא ישתתפו יותר מ-50 אנשים.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה להחזרת גופות המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה: "גופות מחבלים לא מחזירים. כדי להרתיע את המפגע הבא, אסור להחזיר גופות מחבלים ארורים, אלא להעלים אותם. בנט פועל הפוך ממה שטען בעבר שאסור להחזיר גופות מחבלים, כי זה פוגע בבטחון המדינה, בקצב הרפיסות של ממשלת הדמים, בנט עלול לשלוח גם את נציג הממשלה להשתתף בלוויה".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז בתגובה להחזרת גופות המחבלים: "ממשלת השמאל הקיצוני בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד ממשיכה לעודד את הטרור הערבי. במקום להטיל סנקציות על משפחות המחבלים כדי לייצר הרתעה ולהילחם בטרור, בנט ולפיד נלחמים על שלימות הקואליציה כדי שהממשלה לא תיפול. עם ישראל מואס בהנהגה זו. עם ישראל רוצה ממשלה יהודית-לאומית כבר בכנסת הנוכחית. ניר, אביר, איילת ויום טוב – בכם תלוי הדבר. עם ישראל מצפה שתהיו נאמנים לצו מצפונכם".

ח"כ מיכל וולדיגר: "המשטרה הסכימה לשחרר את גופותיהם של שני המחבלים מחדרה והסכימה לכך שהלוויות שלהם יתקיימו היום בלילה באום אל-פחם. רגע, יש לזה המשך, הלוויות יתקיימו – ״בתנאי שלא יכללו יותר מ-50 משתתפים בכל הלוויה, לא יונפו דגלים או שלטי הסטה ולא יתקיימו תהלוכות״. רוצים להמר?"

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לא זה פשוט לא יאמן לקרוא ולא להאמיןןןן
    מי מחזיר גופות של חיות אדם רוצחים שפלים???
    למה לעשות להם הלוויה מאיפה בא הרעיון המטומטם הזה????
    צריך לישרוף את הגופות שלהם לשים מסך ולהקרין לכל ארגוני הטרור ולהגיד כך יעשה למי שבא עלינו לכלותינו ואחרי זה את האפר אולי לישלוח להם בשקים ועל כל שק לכתוב עכשיו ניראה אותכם גיבורים…..
    אבא משיחחחחח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים