שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » לאזן את מדדי הכולסטרול באופן טבעי
אורח חיים בריא
לאחרונה הרופא שלכם התריע ואמר לכם כי בדיקות הדם שלכם לא יצאו תקינות ואתם סובלים מכולסטרול גבוה. הוא מסביר לכם מה זה אומר וגם מסביר כי תצטרכו לקחת תרופות
תגיות:
| צילום: FREEPIK

הרופא מסביר לכם מה זה אומר כולסטרול גבוה וגם מסביר כי מעתה תצטרכו לקחת תרופות קבועות להורדת הכולסטרול. כמובן שאתם מקשיבים, בכל זאת, מדובר ברופא שיודע מה הוא עושה ורוצה לעזור לכם. לאחר כשלושה חודשים, אתם שוב עושים בדיקות דם כדי להבין האם הכולסטרול התאזן ומה אתם מגלים? שהייתה ירידה, אך היא לא כזו גדולה ויש לעלות את המינון. נשאלת השאלה, האם יש אפשרות להוריד את מדדי הכולסטרול באופן טבעי? אז התשובה היא בהחלט כן! יש מספר פתרונות שאם משלבים אותם יחד, ניתן להגיע לאיזון. 

איזון מדדי הכולסטרול בעזרת תזונה

לא כולם יודעים, אך שבעים אחוזים מהכולסטרול שלנו מיוצרים בגוף. שלושים האחוזים הנותרים מגיעים מהמזון שאנו אוכלים. אמנם על שבעים האחוזים אין לנו שליטה, אך על השלושים בהחלט כן! אם נבצע התאמה של תזונה בריאה יותר הכוללת יותר פירות, ירקות ובשר רזה, נצליח לאזן את רמות הכולסטרול המגיעות מחוץ לגוף. בתזונה כזו יש להוריד את כל הג'אנק פוד, הבשר האדום והשומני, הממתקים והחטיפים המלוחים שמלאים בשומן רווי. כל אלו יחד ישפיעו מיידית ואתם תראו זאת כבר בבדיקת הדם הבאה, במידה ושיניתם את התזונה שלכם. 

איזון מדדים הכולסטרול בעזרת ספורט

אנשים רבים רוצים לעשות ספורט. עד בדיקת הדם של הכולסטרול, הם ניסו לבצע סוגי ספורט שונים, נרשמו לחדר כושר, אך אף פעם לא התמידו. חוסר עשייה של פעילות גופנית לא תורם לגוף שלנו ולמדדים התקינים בו. מי שמעוניין להוריד את רמות הכולסטרול בגוף, צריך לבצע פעילות גופנית קבועה וסדירה לפחות שלוש פעמים בשבוע. 

ניתן לבחור סוגים שונים של פעילות גופנית, אך אם קשה לכם להתמיד, אתם וודאי זקוקים לדחיפה קטנה בנושא. מאמן כושר אישי יכול להיות פתרון מצוין עבורכם. זה הזמן לקבוע עם מאמן, שלוש פעמים בשבוע ולהתמיד בכך לפחות לתקופה של שנה. ברגע שתתמידו, אתם תלמדו את הגוף שלכם לאהוב ספורט ולרצות בכך כל הזמן. תוך כדי גם רמות הכולסטרול יתאזנו וסביר להניח שלא תזדקקו לתרופות. 

האם אורח חיים בריא כולל רק תזונה וספורט?

התשובה היא ממש לא! אורח חיים בריא מתמקד גם בכל הקשור לרוגע ושינה טובה. כאשר גוף האדם נמצא במצב של סטרס, השינה לא טובה, העיכול לא מתבצע כראוי ולא משנה כמה ספורט תעשו או כמה התזונה שלכם תהיה טובה, עדיין המדדים עשויים להיות לא תקינים. כאשר רוצים לאזן מדדים של כולסטרול, סוכר, לחץ דם וכדומה, עליכם לשלב אורח חיים רגוע יחד עם פעילות גופנית ותזונה נכונה וכך תגיעו לנוסחה שתעזור לכם באיזון לאורך זמן. 

האם כאשר אורח החיים הוא בריא, יש צורך בתרופות לאיזון?

כאשר אורח החיים שלכם הופך להיות בריא, לרוב, אין צורך בתרופות. הגוף מצליח לאזן את עצמו לאורך זמן והתרופות לא נחוצות. כמובן שדבר זה לא מתרחש מיד. אתם תצטרכו ללמד את הגוף שלכם על המצב החדש. לכן, רופאים רבים ממליצים, לפחות בהתחלה כן להמשיך עם התרופות ולהוריד אותם בהדרגה. לכאן או לכאן, יש לאמץ אורח חיים בריא בכל מקרה, כי רק כך אנו יכולים לשמור על הגוף שלנו מהמחלות המטאבוליות שפוקדות כיום רבים באוכלוסייה. חשוב לציין, כי לא משנה אם אתם רזים או שמנים, כולם יכולים לסבול מתופעות של כולסטרול גבוה. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים