שיתוף
תגובות
כלכלה » לאחר 50 שנה התגלה למי שייכת הקומה בבניין מסחרי
גילוי מפתיע
לא בכל בוקר מתעורר אדם ומגלה שהוא בעל נכסים שלא ידע על קיומם בשווי מיליוני שקלים. זה בדיוק מה שקרה לשבעה בני משפחה, שגילו שהם בעליהם של כמה נכסי נדל"ן
בנייני מודי'ס | צילום: Andrius Zemaitis, שאטרסטוק

תחילת הסיפור לפני יותר מ-50 שנה, כאשר סב המשפחה היה בעליהם של שני מגרשים צמודים בפתח תקווה. מגרש אחד הוא מכר לעיריית פתח תקווה, שהקימה עליו מגרש חנייה, וככזה הוא משמש עד היום, ואילו את המגרש השני מסר לחברת 'רסקו' בעסקת קומבינציה נדל"נית. הסב נתן ל'רסקו' את המגרש, היא בנתה עליו את 'בית החזית', ובתמורה קיבל הסב 20 אחוז מהנכסים בבניין. אלא שבעיצומו של ההליך, הסב פשט את הרגל והיה משוכנע שכל נכסיו מומשו במסגרת הליכי פשיטת הרגל. 

לפני כשנתיים ניסתה אחת מיורשיו של הסב את מזלה ופנתה לעו"ד שושן, בבקשה שיבדוק עבורה האם נותרו לסב המנוח, שהיה ידוע בחייו כבעל נכסים רבים לפני שתמוטט כלכלית, הותיר אחריו רכוש וקרקעות אבודים. 

רק לאחרונה, לאחר עבודת חקירה מאומצת, שארכה חודשים רבים וכללה נבירה בארכיונים, בדיקות משפטיות, חקירות פרונטליות, עזרים מתקדמים ועוד, הצליח עו"ד עוז שושן לאתר נכסים הרשומים על שם הסב. בין הנכסים שאותרו: חניות, משרד, מרתף וקומת ביניים ב'בית החזית', כולם נטושים בבניין מאוכלס. 

לדברי עו"ד שושן, בפשיטת הרגל של הסב מומשו כל הנכסים שנרשמו על שמו, אך אחת מהחברות שברשותו אמנם הוכרזה כחדלת פירעון, אך לא פורקה לעולם. בחלוף השנים נמחקה החברה מהרישומים, ואיש לא ידע על קיומה. כך נוצר מצב, שמספר נכסים שנותרו ברשות החברה, מעולם לא מומשו – ועמדו ריקים ונטושים לאורך עשרות שנים.

עתה נמצאים היורשים בעיצומו של תהליך לרישום הנכסים על שמם, כאשר בסיומו יחליטו האם לנהל אותם או למכור אותם. שוויים של הנכסים נאמד ב-במיליוני שקלים.


הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים