שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "לא יהיה שום מחסור בחיסונים של פייזר"
נתניהו מבטיח
ראש הממשלה במסר לאיראן: "לפני 2,500 שנה ניסה צורר פרסי אחר להשמיד את העם היהודי וכשם שהוא נכשל אז – תיכשלו אתם היום. לא תולים את יהבנו בשום הסכם"
בנימין נתניהו עם טלפוןן | צילום: קובי גדעון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייחס היום (שלישי) לחשש ממחסור בחיסונים ואמר כי "יש לי בשורה חשובה, שוחחתי אתמול בערב עם ידידי, מנכ"ל פייזר אלברט בורלה, וסיכמנו שיהיה רצף אספקה של חיסוני פייזר ללא שום מחסור של פייזר. ללא שום מחסור, ללא שום קיטוע, ללא שום הפסקה. לכו להתחסן. גם ממודרנה אנחנו מקבלים עוד ועוד ועוד חיסונים. לכו להתחסן".

"אגב, גם ממודרנה אנחנו מקבלים, בנוסף, עוד ועוד ועוד חיסונים. לכו להתחסן. על רקע הגליל הפורח, הירוק, אני אומר לכולם: לכו להתחסן וקבלו את התו הירוק, ונחזור ביחד לחיים שאנחנו זוכרים וכל כך אוהבים".

בטקס האזכרה הממלכתי ליוסף טרומפלדור וחבריו שנפלו בקרב על הגנת תל-חי התייחס נתניהו גם לאיראן ואמר: "ערב חג הפורים אני אומר למבקשי נפשנו, איראן וגרורותיה במזרח התיכון: לפני 2,500 שנה ניסה צורר פרסי אחר להשמיד את העם היהודי וכשם שהוא נכשל אז – תיכשלו אתם היום. לא נאפשר למשטר הקיצוני והתוקפני שלכם להשיג נשק גרעיני. לא עשינו את מסע הדורות של אלפי שנים חזרה לארץ ישראל, כדי לאפשר למשטר ההזוי של האייתוללות לסיים את סיפור התקומה של העם היהודי".

"איננו תולים את יהבנו בשום הסכם עם משטר קיצוני כמו שלכם. כבר ראינו את טיבם של הסכמים עם משטרים קיצוניים כמו שלכם, במאה החולפת וגם במאה הזאת, עם ממשלת צפון קוריאה. עם הסכם ובלי הסכם – אנחנו נעשה הכל כדי שלא תתחמשו בנשק גרעיני", דברי נתניהו.

"לא נשלים עם התבססות צבאית שנועדה לסכן אותנו בסוריה, ולא נתפשר על פיתוח טילים מדויקים בסוריה ובלבנון. יש מי שמאיימים עלינו במחיר כואב בזמן עימות, ואם איומים אלה יתממשו, התגובה שלנו תהיה מוחצת עשרות מונים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים