שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לא על כל טלפון עושים מסיבת עיתונאים"
בנט עוקץ
נתניהו תקף את הממשלה: "זו ממשלה שמסכנת את ישראל מבפנים על ידי מחדלי הקורונה וחוסר המנהיגות ומנגד מפקירה את ביטחוננו על ידי הכניעה שלהם לאיראן"
בנט ונתניהו במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה נפתלי בנט בנאום במליאת הכנסת: "אני יושב פה והקשבתי בקשב רב לנאומים המעמיקים והמחכימים של ח"כ גלנט, של ח"כ סמוטריץ, של ח"כ גלית דיסטל, והתמונה הולכת ומתבהרת – ח"כ נתניהו, ח"כ דיסטל וסמוטריץ', הפכתם לחמוצים החדשים. את מה שאתם הזנחתם – אנחנו מתקנים, ואתם החמוצים החדשים. ח"כ יריב לוין, ח"כ מאי גולן, ח"כ ניר ברקת, נכנסתם כ״כ מהר לתפקיד החמוצים שגם כשאתם רואים דברים נפלאים קורים אתם לא יכולים לפרגן".

"בואו ניתן דוגמאות. ח"כ נתניהו פחד, שבוע אחרי שבוע, לקיים מצעד דגלים, והוא דחה ודחה ופחד ואז קיימנו. קיוויתי לראות מחירות כפיים. כלום. רק קיטרתם. כי אתם החמוצים החדשים. אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי, השר ניצן הורוביץ, השר בני גנץ ואני – סגרנו את זה. קיוויתי לראות מחיאות כפיים, ורק חמיצות".

"לא על כל שיחת טלפון עם בורלא עושים מסיבת עיתונאים, דחילאק מה קרה? איזה pr עצמי. מה האינטרס הישראלי שלמענו החריב נתניהו את היחסים עם ירדן? אנחנו מתקנים את מערכת היחסים ולייצר מערכת יחסים טובה עם הממלכה הירדנית זה אינטרס ביטחוני לאומי ישראלי".

"אני רוצה להודות לאדריכל ליזם ליוצר ממשלת האחדות בצלאל סמוטריץ'. בזכות הטיפוס על העץ שלו קמה הממשלה. במשך שנתיים בנו מערכת יחסים עמוקה ורצינית עם מנסור עבאס וראו בו פוטנציאל פוליטי גדול, אבל הם החביאו את זה ופעילו כגנבים בחשיכה. ללכת לפגוש אותו ולהסתיר את זה, זה אומר שאתה לא גבר. אני לא עושה דברים בחשיכה".

"גם אני הייתי באופוזיציה, כשהחרדים ונתניהו בחרו לזרוק אותנו כנגד כל ההבטחות אבל לא הייתי חמוץ. תזכרו את הנוסחה, כגודל רגשות האשם ככה גודל הצעקות. אנחנו לא ממשלת אני אני ואני, כמו שהייתה כאן במשך 12 שנה. אנחנו ממשלת אנחנו, ממשלת ביחד. הממשלה הזו תחזיק 4 וחצי שנים וכולם מוזמנים פנימה. לא תלכו שולל אחרי חלילנים כאלה ואחרים".

ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו: "יש לי שאלה אחת בשם אזרחי ישראל לממשלת ההונאה של בנט ולפיד: איך הצלחתם בזמן כל כך קצר לקלקל כל כך מהר את ההצלחה שלנו במאבק נגד הקורונה? מסרנו לכם מדינה במצב הטוב ביותר בעולם. הוצאנו את ישראל מהקורונה מהר יותר מכל מדינה אחרת".

"ומה עשיתם עם ההצלחה שלנו? הם בעטו בדלי המלא. ביום חילופי הממשלה היו בישראל תחת הנהגתנו פחות מחמישה חולים ביום, היום יש כבר 500. פי מאה. סגרנו מחלקות קורונה ואתם פתחתם מחלקות קורונה. אנחנו הורדנו את המסיכות ואתם החזרתם אותן".

"למען השם, מה אתם עושים מול התפרצות הקורונה? אתם לא עושים כלום. איך בנט קורא לזה – בלימה רכה. זו בלימה ריקה מתוכן, ממעשים ומנהיגות".

"הדבר היחיד שיש לכם זה סלפי וציוצים. במקום לקבל החלטות אתם יודעים רק להצטלם. רק חודש אחד עבר וכבר יצרתם שלושה מחדלים ענקיים. נתב"ג – אנחנו סגרנו את שדה התעופה למעט כניסת אזרחים ישראלים שחוזרים הביתה. הממשלה שלכם הפקירה את הגבולות ובמקום לבלום את הוריאנט ההודי אתם עשיתם איתו סלפי בנתב"ג".

"המחדל השני שלכם זה החיסונים. עבדנו סביב השעון כדי להביא מיליוני חיסונים. אתם אז הסברתם שלא יהיו חיסונים ולא צריך אותם. קראתם לפתוח הכל. אני אמרתי שהפתרון היחיד לקורונה זה החיסונים. לא הפסקתי להילחם על הבאת עוד ועוד חיסונים גם כשפעלו נגדי מתוך הממשלה. בזכות העשייה שלנו החזרנו את ישראל לחיים ובזכות הכישלון שלכם אנחנו צריכים לשבת עם מסיכות עכשיו בכל מקום סגור בישראל".

"כבר שבועות אני דורש מכם להקדים ולהביא עוד מיליוני חיסונים. החיסון השלישי נגד הקורונה חייב להיות בידינו כבר עכשיו. המצב כרגע עלול לעלות בחיים רבים. החיסון הזה כבר היה צריך להיות פה. הגיע הזמן שתהיו אובססיביים בעניין הזה".

"ויש עוד מחדל – אצלכם הספין הוא חזות הכל. מה שחשוב זה רק הכותרת בעיתון. התקשורת מלטפת את הממשלה. שום ליטוף לא יסתיר את המחדלים שלכם. במקום להגדיל את מספר התקנים למערכת הבריאות אתם מבטלים את מאות התקנים שהבאנו. אתם לא מבינים שאנחנו עומדים בפני התפרצות? הכתובת על הקיר. אין חיסונים, אין תקנים, אין תן ירוק, אין אכיפה. ולמה?".

"לממשלה הזאת אין דרך ואין מנהיגות. יש לה רק ספרון עם שם יומרני איך לנצח מגיפה כשבפועל קורה בדיוק ההפך. אגב אני לא יודע למי באים בטענות על כך – למחבר האמיתי או למי שהעתיק ממנו".

"איך הצלחתם להתברבר בניווט כל כך מהר? תוך ימים הורדתם את ישראל ממסלול של הצלחה למסלול של כישלון. אתם אמרתם – ״לא קורונה לא מעניין״ אז כנראה שהמאבק בקורונה לא מעניין אתכם כי החזרתם אותנו הרבה אחורה. אתם עסוקים בכל דבר חוץ מקורונה. אתם מתמקדים רק בהישרדות שלכם".

"הקמתם בהונאה ממשלת נוכלות שלראשונה בתולדות ישראל כוללת מפלגה אנטי ציונית שמתנגדת לעצם קיומה של ישראל ותומכת בטרור. דיברתם גבוהה גבוהה על תקציב והדבר הראשון שעשיתם היה לדחות אותו. תקפתם את החוק הנורווגי ואתם הגדלתם אותו מעבר לכל דמיון. יש יותר נורווגים בכנסת מאשר בנורווגיה".

"הפקרתם את המאבק נגד איראן. בנט עומד כאן כולו נפוח אבל למעשה יש כאן 8 ממשלות. התפקיד שלו הוא להיות ראש ממשלה ייצוגי כדי להעביר את השלטון ללפיד שהוא ראש הממשלה האמיתי. הוא ראש ממשלה בובה".

"זו ממשלה שמסכנת את ישראל מבפנים על ידי מחדלי הקורונה וחוסר המנהיגות ומנגד מפקירה את ביטחוננו על ידי הכניעה שלהם לאיראן. זאת הממשלה המסוכנת ביותר שקמה בישראל. אנחנו נפיל אתכם במהרה בימינו".

ראש הממשלה בנט ביקש להגיב על דבריו של יו"ר האופוזיציה נתניהו ואמר: "מכיוון שקודמי מרבה לנופף בצורה בלתי אחראית בדגל איראן, אני לא אפרט כדי לא לפגוע בביטחון המדינה, אני רק אגיד שמעולם לא היה במדינת ישראל מישהו שדיבר כל כך הרבה ועשה כל כך מעט בעניין איראן."

נתניהו עלה שוב והגיב: " זו לא העת לעבור על כל המאמצים שחבריי ואני עשינו במהלך השנים, שעיכבו, חיבלו וסיכלו, במישור המבצעי, המדיני, הכלכלי והמודיעיני, במהלך השנים כדי לעכב כמיטב יכולתנו את תכנית הגרעין האיראנית. מי שיודע את האמת לגבי הפעולות שלנו הם האיראנים ולא בכדי הם ייחלו לכך שהממשלה שלנו תוחלף בממשלה שלכם, הם יודעים למה."

1
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
2
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
3
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
4 נתניהו במליאה
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים