שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » "להרבות באהבת חינם האחד אל רעהו"
נשיא המועצת
מרן הגר"ש כהן דיבר בכאב על האסון הנורא: "אנחנו מאמינים שכל מאן דעביד רחמנא לטב עביד" • צילום: יעקב כהן
ש"ס אצל נשיא המועצת | צילום: יעקב כהן

סיעת ש"ס התכנסה היום (שני) בביתו של נשיא המועצת הגר"ש כהן שליט"א לישיבה שהוכרזה כאבל בעקבות האסון הנורא במירון. נשיא המועצת דיבר בכאב על האסון הנורא בפטירתם של מ"ה קדושים וטהורים קרבנות ציבור אשר עלו בסערה השמימה בבואם לשפוך שיח ותחינה לפני קודשא על הציון הקד' במירון.

"אין אנו יודעים חשבונותיו של מקום, אך מאמינים אנו באמת ובתמים כי 'כל מאן דעביד רחמנא לטב עביד', ודווקא בזמנים קשים אלו עלינו להתחזק יותר באמונה ולקבל באהבה דין שמים, וכל אחו"א יקבל על עצמו לעשות ולקיים 'ויהיו כל מעשינו לשם שמים' לכב' יתברך, להרבות באהבת חינם האחד אל רעהו ולהוסיף עוד ועוד בלימוד התורה הקד' שהיא אגוני מגנא ואצולי מצלא ויהיה זה לכבודו ולעילוי נשמתו הטהורה של הנפטרים הקדושים ז"ל, ולא ישמע עוד שוד ושבר בארצנו".

חברי הכנסת של ש"ס אצל המועצת | צילום: יעקב כהן

בישיבת סיעת יהדות התורה נשמעו גם כן דברי אבל ומספד, בין היתר סגה"ש מקלב תקף – "אנחנו עכשיו לא עסוקים בהטחת האשמות, אנחנו יודעים טוב יותר מכל אחד אחר מה זה מירון, היו הרבה ניסיונות לפעולות שלא קיבלו גיבוי מהרשויות במשך שנים. מה שהיה לא יכול עוד להיות, צריך התאמות לציבור שמגיע לשם כל השנה".

ח"כ יעקב אשר אמר: "מתחם ציון הרשב"י במירון מתנהל כמו ממשלה פריטטית, אי אפשר להזיז שם אבן. המדינה חייבת להסדיר ניהול אחד וברור למקום ולתקצב את כל מה שצריך בשביל זה, את הנושאים הדתיים נעגן, אבל ניהול מסודר חייב שיהיה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים