שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד: "הממשלה לא מייצגת את תוצאות הבחירות"
יוצא לגשרים
לפיד: "זו הממשלה הקיצונית והמטורפת ביותר בתולדות המדינה" | "ההבדל בין מדינת ישראל לבית משוגעים? שבבית משוגעים לפחות ההנהלה נורמלית"
ראש הממשלה לפיד ב"מחאת האפודים הצהובים" | צילום: אינסטגרם

הבוקר (שישי) פרסם ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד פוסט ארוך ולוחמני שבו תקף את ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, וכינה את הממשלה העומדת לקום בראשותו "ממשלה משוגעת שלא תוכל למשול". לדבריו מדינת ישראל תחת הממשלה הבאה תהיה "בית משוגעים". "הייתה פעם בדיחה ישנה כזו, לא מאוד מצחיקה, מה ההבדל בין מדינת ישראל לבית משוגעים? שבבית משוגעים לפחות ההנהלה נורמלית. אז זהו, שלא. הממשלה הזו היא לא אירוע נורמלי. היא אפילו לא מייצגת את תוצאות הבחירות".

לדעתו של לפיד "הליכוד הפך לשותף זוטר בממשלה של עצמו, נתניהו בשיא חולשתו, הקיצונים דוחפים את המערכת למקומות הזויים. אם הייתה מוקמת פה ממשלה נורמלית, היינו נותנים לה ימי חסד", כתב לפיד. "זה לא המצב. לא כשהנפגעים העיקריים הם הילדים שלנו והחיילים שלנו. אנחנו נצא לגשרים, לצמתים, לרחובות. אנחנו נגן על בתי המשפט, על צה"ל, על בתי הספר. אנחנו נאבקים על המדינה שלנו ואין לנו שום כוונות לוותר".

עוד מבחזית החדשות

הבוקר יצא יאיר לפיד להפגין יחד עם פעילי מפלגתו בגשר קק"ל  ותקף את נתניהו "נתניהו חלש והשותפים שצעירים ממנו, נחושים ממנו וקיצונים ממנו, הכניעו אותו ללא תנאי, אבל אנחנו לא נכנעים. אנחנו פה כדי להגיד לממשלה החדשה שקמה, אנחנו לא פראיירים שלכם, אנחנו לא פה רק בשביל לשלם לכם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא בשביל שלטון שלא שולח את הילדים שלו לצבא", לדברי לפיד "אבי מעוז ששונא נשים לא יחנך את הילדות שלנו, ואיתמר בן גביר, עבריין אלים שהורשע בתמיכה בטרור ולא שירת יום אחד בצבא לא ישלח את הילדים שלנו לקרב. מה שמוקם עכשיו זה לא ממשלת ליכוד ולא ממשלת ימין, זו הממשלה הקיצונית והמטורפת ביותר בתולדות המדינה".

"נתניהו חלש והשותפים צעירים ממנו, נחושים ממנו וקיצונים ממנו הכניעו אותו ללא תנאי, אבל אנחנו לא נכנעים. אנחנו נלחמים על המדינה האהובה שלנו, אנחנו נלחמים על הדמוקרטיה שלנו , אנחנו נלחמים על החיילים שלנו, ואנחנו נלחמים על העתיד של הילדים שלנו, אנחנו לעולם, לעולם, לעולם לא נוותר".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. כל ממשלת ימין בראשות נתניהו אינו נורמלי רק ממשלה שהוא בראש יכול להיות נורמלי גם אם יהיה טיבי אחד המשותפים שלה זה שיחו של האיש כל ממשלה שאינו שלו לא נורמלי קיצוני חשוך פשיסט כך שאין שום אפשרות שנתניהו היה מקבל 100 ימי חסד כמקובל

  2. לדעתו יותר טוב היה להיכנע לדרישותיו של טיבי ובכך לדאוג לחיילי צהל מי שנוהר אחרי האיש הזה חייב להיות שהוא מאוד שטחי שהרי הוא לא מגבה עמדותיו אף פעם בשום טיעון שכלי ובדרך כלל הוא סותר עמדות של עצמו הוא דמגוג קלאסי וה' ישמרנו שלא יוביל את העם הזה למלחמת אזרחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים