שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » לראשונה מאז אפריל – 293 מאומתים
הקורונה בישראל
בישוב בנימינה יש מגמת ירידה בתחלואה בימים האחרונים, אך עדיין הישוב מוגדר כאדום. צה"ל מעדכנים כי נכון להבוקר 27 חיילים מאומתים לקורונה, כולם במצב קל
תגיות:
חיסון נגד קורונה של פייזר | צילום: lakshmiprasada S, שאטרסטוק

293 מאומתים חדשים אתמול, מתוך 67,895 תוצאות בדיקות שהתקבלואמש. בסך הכל 24 חולים שמצבם מוגדר קשה ו-16 מונשמים. 6,429 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה. 5,582,560 מתחסנים מנה ראשונה. 5,166,536 מתחסנים מנה שנייה.

בישוב בנימינה יש מגמת ירידה בתחלואה בימים האחרונים, אך עדיין הישוב מוגדר כאדום. צה"ל מעדכנים כי נכון להבוקר 27 חיילים מאומתים לקורונה, כולם במצב קל. בסך הכל 359 חיילים נמצאים בבידוד.

כמו"כ משרד הבריאות מבקש להודיע לציבור כי התקבלה הודעה בלשכת הבריאות פ"ת, אודות זוג מחוסנים שנמצאו מאומתים לנגיף הקורונה, אשר לפני שנודע על כך שהינם חיוביים בבדיקה, שהו במלון לאונרדו ים המלח בין התאריכים- 23.06.21-26.06.21 והשתתפו בפעילויות במלון.

משרד הבריאות מבקש מכל מי ששהה במלון והשתתף בפעילויות בתאריכים אלה לגשת ולהיבדק גם אם הינו חסר תסמינים. מי שאינו מחוסן או מחלים נדרש להכנס לבידוד בהתאם להנחיות. גם מי שמחוסן או מחלים – מומלץ לשהות בבידוד לפחות עד קבלת תשובת הבדיקה. משרד הבריאות מבקש ממי שסובל מאחד או יותר מהתסמינים: חום, שיעול, קשיי נשימה וחולשה או כל מי שיש חשד מסיבה כלשהי שנדבק במחלה, מתבקש להגיע ולהיבדק בהקדם, כדי למנוע התפרצות קורונה.

במחלקת הקורונה הפעילה היחידה בארץ, שבמרכז הרפואי הרצוג בירושלים מאושפזים 2 חולי קורונה. המחלקה ערוכה במיידי לקליטת 40 חולי קורונה, במצב בינוני וקשה. על רקע התעוררות תחלואת הקורונה מחדש, מעדכנת הנהלת הרצוג, כי בבית החולים יש מחלקה נוספת בכוננות פתיחה, תוך 72 שעות. ד"ר קובי חביב, מנהל המרכז הרפואי הרצוג: "מאושפזים אצלנו כעת 2 חולי קורונה פעילים. אבל אנחנו חוששים משינוי מגמה עוד כשבוע מהיום ועלייה במספר החולים הקשים".

בתוך כך, ועדת החוקה דנה בשעה זו בהטלת קנס בסך 5000 ₪ על מי שיוצא מישראל למדינות בסיכון גבוה. התקנות קובעות עבירה פלילית ומינהלית על מי שיוצא מישראל למדינות שבסיכון גבוה, שהקנס המינהלי יהיה בסך 5,000 .₪. בנוסף, התיקון מאריך את תוקפן של התקנות מיום 28.6.21 בשבועיים נוספים עד ליום 11.7.21.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים