שיתוף
תגובות
חדשות » לראשונה: משקיפים בקלפיות יצביעו במעטפות כפולות
בחירות 2022
הכנסת אישרה את דרישת ח"כ אורי מקלב והחל מהבחירות הקרובות משקיפי הקלפיות יוכלו להצביע במעטפות כפולת כמו כל עובדי הקלפי
ח"כ אורי מקלב | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לראשונה משקיפי הקלפיות יצביעו במעטפות הכפולות. בתיאום עם ועדת הבחירות המרכזית אישרה הכנסת הבוקר את הצעתו של ח"כ אורי מקלב לאפשר למשקיפי הקלפיות להצביע אף הם במסגרת המעטפות הכפולות זאת לאחר שורת דיונים בנושא עם מנכ"לית ועדת הבחירות ההוראה תחול על משקיפי קלפיות העובדים משש שעות ומעלה.

עד כה רק עובדי ועדת הבחירות חברי ועדת הקלפי חיילים ונכים הצביעו במעטפות הכפולות דבר אשר הצריך את משקיפי המפלגות בקלפיות לצאת בעיצומו של פעילות הקלפי עליה הוא מפקח לקיים את חובתו ולהצביע בקלפי בה הוא משובץ. פעמים רבות שאף היה בעיר אחרת או במקום מרוחק ממקום עבודתו הסביר ח"כ אורי מקלב בדיון שנערך בוועדת החוקה קודם לכן, שינוי זה יקל עליהם הוסיף מקלב.

בנוסף, לאור הכאוס בלשכות רשות האוכלוסין וההגירה דרש ח"כ אורי מקלב להביא פתרון מידי לאזרחים המבקשים להנפיק תעודות זהות בכדי שיוכלו להצביע בבחירות. אי אפשר לצאת לבחירות כאשר מנגד הציבור לא יכול להנפיק תעודות זהות אמר מקלב בדיון. ראש רשות האוכלוסין הופיע אמש בוועדת החוקה שם הודיע תחילה כל תעודות הזהות שפג תוקפם יהיו תקפים למטרת ההצבעה בבחירות ואמר כי הוא מתחייב למצוא את הפתרונות המתאימים לכך, ועדת החוקה הודיעה כי תעקוב אחר הדברים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים