שיתוף
תגובות
דעות » מאוכזבת מהאיפור? זה הזמן לטאצ' האישי
עמדת טיפוח
איך מתייחסים ללקוחה שהתאפרה באופן מושלם ופתאום מבקשת תוספת שממש לא מתאימה? איך מונעים את עוגמת הנפש מתמונות האירוע, בהן את מגלה שלא אהבת את האיפור?
ערכת איפור | צילום: Daria Minaeva, שאטרסטוק

השבוע אני רוצה לספר לכן על שיחה מעניינת עם לקוחה מהממת שיצרה איתי קשר בנוגע לייעוץ איפור אישי. היא הסבירה מדוע חשוב לה לעבור אצלי סדנה: מה הכי הפריע לה? לראות את התמונות מהאירועים הקודמים שלה ופשוט לא לאהוב איך שהאיפור יצא.

(אני לא רוצה לעודד לשגע מאפרות, אם כי חושבת שממש חשוב שבסוף האיפור תאהבו את המראה שלכן, וממליצה גם לנסות ולראות את הלוק מרחוק, מקרוב ובמספר תאורות שונות, לא תאמינו איך זה משנה).

היא לקחה מאפרות טובות ידועות שם ובכל זאת משהו הפריע לה.

כשהסתכלתי על התמונות בעצמי, הבנתי מה בדיוק מפריע לה והצעתי כיצד לתקן זאת. היא ממש התלהבה והחליטה ללמוד.

תשאלו אותי כיצד ידעתי תוך רגע מה בעצם בכל הלוק הפריע ללקוחה שלי וגם ידעתי להגיד לה מה יכול לתקן את זה? ראשית הקשבתי לה, הכי פשוט. צורך אנושי בסיסי (כמעט כמו משקפיים…).

הלקוחה יודעת בעצמה מה היא רוצה, ומה שהיא רוצה לראות על הפנים שלה באירוע.

למאפרת יכול להיות טעם מיוחד ומהמם ביותר, אבל כל עוד הוא לא משתלב ביחד עם רצון הלקוחה כל העניין שווה עוגמת נפש גדולה ותו לא. אני בטוחה שאת מזדהה איתי מאירוע אחד או שניים מהעבר.

שמעתי מה היא אומרת ומה היא חושבת על זה ותוך רגע הבנו מה יכול היה לשדרג את כל הלוק ולהפוך אותו למושלם בעיניה. כיון שהבנתי שהיא מבינה באיפור, הצעתי לה ללמוד בעצמה, מה בעצם היה יכול לשדרג לה את המראה-בעיניה כמובן.

כשיש לך הבנה אמתית ובסיסית באיפור את מבינה מה הפנים שלך צריכות. את מגלה מה הטעם שלך ואיך לשדרג כל לוק בעזרת טיפים פשוטים, את פשוט רק צריכה לדעת אותם. אחרי סדנת איפור אישית כזו, גם אם את לא רוצה להתאפר בעצמך לאירוע ומתפנקת וקוראת למאפרת – את יודעת מה את רוצה ומה לבקש ממנה בדיוק.

אני חייבת להביא דוגמה אמיתית, של הקשבה ללקוחה: איפרתי לאחרונה בחורה ויצא איפור פשוט מהמם אבל בסוף האיפור היה לה חשוב מאוד להוסיף עיפרון ירוק זית מתחת לעין, (מי מתחברת?).

יכולתי להגיד "אבל זה לא מתאים לצבעים, זה לא הולך היום בחתונות, זה לא יחזיק לך מעמד…" (זוכרות מה דיברנו על עיפרון?) ועוד מיליון סיבות מדוע לא להוסיף ליצירת מופת הפאזלית הזו עיפרון ירוק זית מחוץ לעין.

בפועל מצאתי את הדרך לשלב את העיפרון בלוק בצורה מושלמת ולעשות שהוא לא יזוז ולהתאים אותו לצבעים היפהפיים. והאמת? האיפור לא ניזוק ועשה אותו הרבה יותר מיוחד. למה? כי זה נהפך לאיפור המיוחד וה"יוניק" שלה וכל פעם שהיא תסתכל על עצמה במראה באירוע ובתמונות אח"כ, היא תרגיש שזה בדיוק מה שהיא רצתה וזה מה שחשוב לי בתור מאפרת מקצועית.

רוצה לקבל טיפים לאיפור מקצועי במייל? השאירי פרטים

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים