שיתוף
תגובות
בריאות » מה אפשר לעשות על מנת לעודד צמיחת שיער?
הרפואה המערבית אשר תפסה תאוצה יחד עם חלוף השנים האחרונות והחלה בהצגת חידושים שונים במגוון רחב של תחומים שביניהם תוכלו לפגוש ברפואה האסתטית
| צילום: pixabay

אך ניתן לומר באופן חד משמעי כי קיים תחום אחד מבין התחומים השונים שעדיין מטריד לא מעט אנשים, כזה שעדיין לא נמצא עבורו פתרון חד משמעי שכן, מדובר על תופעת ההתקרחות והנשירה בקרב נשים וגברים כאחד. במידה ואתם גם נכללים תחת אותה קבוצה שמוטרדת מכך וכמו גם, חשים בחוסר ביטחון עבור השיער שלכם, חשוב לדעת כי ישנן דרכים לפתור את הבעיה. על כן, ניתן לומר בצורה מובהקת כי משנה לשנה כל העניין הסובב סביב צמיחת שיער מחודשת מוכיח את עצמו יותר ויותר, אך באותה נשימה חשוב לזכור כי גם כאן מדובר בתהליך, וכמו בכל תהליך אחר – עליכם להיות סבלניים וממוקדים, הרי מיותר לציין כי אין תרופת קסם שתצמיח לכם שיער שופע תוך 24 שעות. על מנת להבטיח כי אתם אכן ניגשים לתהליך בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר, ריכזנו עבורכם במאמר הבא מספר שיטות מובילות בכל הסובב סביב זירוז צמיחת שיער. 

1. עידוד צמיחת שיער טבעית עם שמן קיק – כאשר מדובר על עידוד צמיחת שיער טבעי, זהו למעשה השלב בו שמן הקיק נכנס לתמונה שכן, מדובר על שמן המכיל בתוכו מגוון רחב של סגולות רבות, כאשר הבולטת ביותר הינה היכולת שלו לחדור את העור במטרה להגיע לשכבות העמוקות יותר שלו. בנוסף לאמור, שמן קיק מחזק את שורש השערה וכמו גם, מרחיק חומרים לא רצויים מאזור הקרקפת שלכם ומעודד צמיחה מחודשת של שיער. 
2. משחה לזירוז צמיחת שיער – משחה ייעודית שמטרתה לבצע זירוז צמיחת שיער היא כזו המכילה בתוכה מגוון חומרים חיוניים לשערה כדוגמת ויטמין B3 ועוד מגוון רחב של חומרים המסייעים בצמיחה מחודשת של שיער. 
3. שמפו ייעודי – יחד עם חלוף השנים והתפתחות הענף בפרט, הצטרפו לשוק לא מעט מוצרי שמפו יעודיים שעוזרים בעצירת התקרחות ובצמיחה מחודשת של השיער. כמו כן, חשוב לציין כי הרוב המוחלט של אותם תכשירים מכילים מספר מרכיבים שעובדים במספר מישורים שונים. 
4. ג'לטין לשיער – אחד הדגשים הכי חשובים שיש לקחת בעת בה אתם מעוניינים לבצע עידוד של צמיחת השיער שלכם יהיו חלבונים וחומצות אמינו בריכוזים גבוהים ותקינים בגוף שכן, ניתן לומר באופן חד משמעי כי זה לא המצב אצל רבים. ג'לטין לשיער, הוא למעשה תרופת סבתא נפוצה המכילה בתוכה בין היתר קולגן בכמות גבוהה, קולגן שתפקידו לחזק את העור ויחד עם זאת את הקרקפת. כמו כן, חשוב לציין ישנן חומצות אמינו רבות אשר מייצרות לא מעט חלבונים המשפיעים באופן ישיר על צמיחת השיער. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים