שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מה יעשו הח"כים החרדים כשתוקם ממשלה?
יצאנו לבדוק
הנושאים שיעסיקו את הח"כים ביום שאחרי: "רשות ממשלתית למאבק בעוני והחזרת החיים למסלולם"

בימים בהם אי הוודאות הפכה לנחלתם של מאה ועשרים חברי הכנסת שאיש מהם אינו יודע מה צופן עתידו הפוליטי, כאשר מערכות הבחירות מתזזות בזו אחר זו. בימים בהם תהילת עולם חולפת לה בסיומם של שלושה חודשים, יצאנו במערכת 'בחזית' לבדוק בקרב נציגי הסיעות החרדיות, האם ישנם ח"כים שהאופטימיות עדיין נסוכה בהם והתקווה לחזרת שגרת הפעילות הפרלמנטרית עדיין פועמת בקרבם.

נקדים ונאמר, כי רובם המוחלט של הח"כים לא אכזבו ואכן השיבו כי 'ימי הקורונה' ופעילותן המוגבלת של הוועדות השונות כמו היכולת המעשית להעברת חוקים, מייתרת את הנחיצות בהעלאת נושאים על סדר היום.

כך למשל, נמסר מטעמו של שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן כי הוא "עסוק כל כולו בימים אלו בסוגיית הקורונה. זה הדבר היחיד שעומד בראש מעיניו בימים אלו".

חברו לסיעה של ליצמן, ח"כ ישראל אייכלר פועל בימים אלו אל מול מערכת ההסתה המשומנת נגד המגזר. "עד אז הוא לא חושב על שום דבר", נמסר לנו מסביבתו.

ח"כ משה אבוטבול לעומת זאת, הציג תכנית עבודה סדורה ל'יום שאחרי' שתכליתן הגנה על האזרחים באמצעות מעטפת חוקים חברתיים שיחוקקו לטובת המגזר הפרטי והכללי בהתאמה.

עמיתו לסיעה ח"כ משה ארבל, הזכיר לנו שבכלל שכחנו על מה ולמה יצאנו למערכת הבחירות הראשונה. לדבריו, "עם כינונה של ממשלה חדשה בישראל, יש להסדיר בראש ובראשונה את מעמד בני הישיבות". בנוסף, החלת ריבונות ביו"ש הינו אחד הדברים שהוא מבקש לפעול למענם.

באשר לכאוס מפניו מתריעים ראשי המשק מבקש ח"כ ארבל לפעול להקמת רשות ממשלתית למאבק בעוני שתתן מענה גם לאי הוודאות הכלכלית המאיימת לסחוף אזרחים רבים למעגל העוני.

פנינו גם ללשכותיהם של אריה דרעי, משה גפני, אורי מקלב, יעקב טסלר, יעקב אשר, יואב בן צור, מאיר פרוש, ינון אזולאי, יצחק כהן, מיכאל מלכיאלי, יעקב מרגי ומשולם נהרי, אך לצערנו הם בחרו שלא לשתף את הבוחר באשר לעשייתם. לכשתתקבל תגובתם – נפרסמן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים