שיתוף
תגובות
לאישה » מה מבדיל בין אנשים מצליחים, לאנשים שמצליחים יותר?
מילה ממני
פעם, סברו שזה הכל עניין של נתונים. אם הגעת מהמשפחה הנכונה, קיבלת השכלה גבוהה, יש לך מספיק מזומנים וגם סביבה תומכת – אז ברור, אתה תצליח
פגישת עסקים. אילוסטרציה | צילום: shutterstock

את התשובה לשאלה שבכותרת ניסו המון חוקרים לפענח. מה גורם לאנשים להגיע להישגים גדולים? מה הופך אותם להיות מה שהם? מה גורם לבעל עסק להצליח בעסקים יותר מהמתחרים שלו?

פעם, סברו שזה הכל עניין של נתונים. אם הגעת מהמשפחה הנכונה, קיבלת השכלה גבוהה, יש לך מספיק מזומנים וגם סביבה תומכת – אז ברור, אתה תצליח.

המציאות מוכיחה שזה לא תמיד ככה. לאו דווקא בעלי התארים הם בעלי התגליות המדעיות, כסף הוא לא ערובה לעושר, וכשיש סביבה תומכת מדי צומח ילד מפונק ולא יזם בעל תושייה.

בשנים האחרונות, והכי בעולם העסקים, אוהבים לדבר על חזון. חזון, ככה אומרים, זה לצייר לעצמך תמונה יפה של העתיד. תמונה שבא אתה מגיע להישג כל שהוא שחשוב לך. אם תדבר על החזון שלך, תכתוב אותו, תצייר אותו, תכין תמונה שמבטאת אותו ותתלה אותה מול העיניים שלך, אז כן, אתה תצליח. תצליח בגדול.

אני לא – לא מסכימה עם התאוריה הזו, אני כן חושבת שחסר בה משהו. חזון לבד לא יכול להביא להגשמה, להישגים. יותר מזה – חזון שמנותק מהמציאות לפעמים אפילו עלול לייאש. כי אם היומיום לא מוביל להשיג את החזון הגדול שכל כך רוצים, אז זה כל כך מאכזב, שוב ושוב.

מה כן הנוסחה להצלחה? חזון + תכנית עבודה: כשיודעים מה הצעדים שנדרשים כדי להגיע לחזון הגדול, ומבינים איך כדאי לנהל את היומיום כך שבעוד זמן, אולי שנה, שנתיים או אפילו שלוש, נגיע למה שרוצים, אז המח מתכונת לפעול בהתאם. ואז, בסייעתא דשמיא, מצליחים.

את בעלת עסק? יש לך חזון לגדול, לצמוח, להגיע ליותר לקוחות או ללקוחות שווים יותר? רוצה ליצור תכנית פעולה כדי החלום שלך יתגשם? יש כאן משהו בשבילך >>>

נ.ב. כמו שהבטחתי, גם השבוע חידשנו מדור, עם ציפי סנדומירסקי האחת. כדי לגלות איזה תוכן שווה היא מעלה בשבילנו, פשוט דפדפי. ו-כן! בשבוע הבא יתחיל עוד מדור חדש לכבוד הקיץ, בנושא שמרתק את כולןןן. שווה לחכות!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים