שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מה עדיף, שרת בארץ או שרת בחו"ל? ואיך לבחור ספק אחסון איכותי
| צילום: FREEPIK

יש לכם כבר דומיין ואולי אפילו גם עיצוב ראשוני ותכנים מוכנים להטמעה באתר, אבל עדיין אין לכם חברת אחסון שרתים, ואתם לא בטוחים באיזו חברה כדאי לכם לבחור? מתלבטים בין בחירה בשרתים בחו"ל לבין בחירה בשרתים בישראל – ורוצים לדעת מה היתרונות והחסרונות של כל בחירה? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

איך לבחור שרת אחסון?

אם אתם רוצים לבחור חברת אחסון אתרים בצורה נכונה – חשוב שתשקיעו על כך זמן ומחשבה. כיום יש המון חברות אחסון, שמציעות חבילות שירותי אחסון שונות ומגוונות. ולפעמים, זה יכול להיות קשה לבחור בחברת האחסון שהכי מתאימה לכם, ואפשר ללכת לאיבוד מבין ההצעות השונות. ניתן לקרוא בהרחבה על 10 חברות אחסון אתרים מומלצות בישראל

אז איך בוחרים חברת אחסון בצורה נכונה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתהיו מרוצים מהשירות שלה? התשובה היא, קודם כל לבדוק שהחברה מספקת את השירותים שאתם צריכים, ולאחר מכך – להסתמך רק על ביקורות. כלומר, כדאי לבחור רק בחברות מומלצות לאחסון אתרים, שאפשר למצוא עליהן ביקורות אמיתיות וחיוביות רבות. ולכן, חפשו חוות דעת והמלצות על חברות האחסון, ותבחרו רק בחברת אחסון שנראית לכם מספיק אמינה, ותיקה, ומובילה בתחום שלה.

בהקשר זה, שימו לב גם לפרמטר מהירות הטעינה של האתר, אשר נקבע בין היתר על ידי השרתים עליהם מאוחסן האתר. כלומר, הקפידו לבחור בחברות אחסון שהשרתים שלהן מהירים, ומאפשרים טעינה מהירה של האתר. וזאת על מנת לצמצם את זמן הטעינה של עמודי האתר ככל האפשר, כדי שהגולשים לא יינטשו אותם בגלל זמן הטעינה שלהם.

יתרונות וחסרונות שרתים בישראל

יתרונות:

1. תמיכה בעברית: כשאתם בוחרים בשרתים בישראל, לרוב אתם יכולים לקבל תמיכה בעברית מהנציגים של חברת השרתים. וזהו בהחלט יתרון משמעותי במיוחד, אשר גורם לרבים לבחור בחברות אחסון שרתים בישראל.

2. מהירות טעינת האתר: אם השרתים בישראל, וזוהי המדינה של קהל היעד, אז מהירות הטעינה של האתר לרוב תהיה טובה יותר בשל הקרבה הגיאוגרפית.

3. פחות עומס על השרת: חברות אחסון שרתים ישראליות לרוב יהיו בעלות שרתים פחות עמוסים – מה שיכול לתרום לביצועים טובים יותר.

חסרונות:

1. יקר יותר: ברוב המקרים, העלויות של השירותים של חברות האחסון בישראל, יהיו גבוהות יותר מאלו שיוצעו לנו על ידי החברות בחו"ל. הפער במחיר בדרך כלל יסתכם בכמה מאות שקלים בשנה, או בכמה אלפים אם יש לכם המון אתרים ברשותכם (ובמיוחד אם אתם זקוקים לחבילות אחסון גדולות, ולשירותי אחסון מיוחדים).


יתרונות וחסרונות שרתים בחו"ל

יתרונות:

1. זול יותר: לעיתים, המחיר שמציעות חברות אחסון שרתים בחו"ל, יהיה משתלם ונמוך יותר, מזה שיציעו חברות אחסון שרתים בישראל (על אותה חבילת אחסון, עם אותם התנאים). וזוהי ללא ספק אחת מהסיבות שגורמות לאנשים רבים לבחור בחברות האחסון שבחו"ל. אך לרוב, ההבדל במחיר יהיה זניח אם אתם זקוקים לאחסון לאתר אחד בלבד.

חסרונות:

1. אין תמיכה בעברית: אחד מהחסרונות העיקריים בבחירת חברת שרתים בחו"ל, גלום בעובדה שלא תוכלו לקבל תמיכה בעברית.

2. מהירות טעינה: כשהשרתים בחו"ל וקהל היעד בישראל, הריחוק הגיאוגרפי עלול להשפיע על טעינת האתר לרעה – וזאת במיוחד אם האתר כבד, ומכיל למשל הרבה קבצי וידיאו, או שמדובר באתר חנות עם הרבה מוצרים ותמונות.

3. עומס על השרת: חברות לאחסון אתרים בחו"ל מעמיסות על השרתים שלהן אתרים רבים בשל התחרות הרבה שיש בתחום. ולכן, זה יכול לפגוע לפעמים בביצועים של האתר שלכם, אם תבחרו בשרתים של החברות בחו"ל.

אז כמו שראינו, לכל בחירה יש את היתרונות והחסרונות שלה. עכשיו, השאלה היא מה הפרמטרים שיותר חשובים לכם. לרוב, עדיף לבחור בשרתים של חברה ישראלית – במיוחד אם יש לכם רק אתר אחד. ואילו אם יש ברשותכם כמה אתרים או שאתם פונים לקהל הבינלאומי – אז אולי תעדיפו לבחור בחברות שבחו"ל. בנוסף, אם אתם ממש לא בטוחים, אתם יכולים גם להתנסות בשתי הבחירות, ולראות מה יותר מתאים לכם.


מאמר זה נכתב על ידי אייל, מנכ"ל דיגיטאץ' – חברה לקידום אתרים בגוגל, והבלוג המוכר SEOILINKS קידום אתרים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים