שיתוף
תגובות
צרכנות » "החרדים יבואו בגדודים – לא למכור להם"
הסתה ברשת 'ויקטורי'
מבצע ברשת 'ויקטורי' על מכירת 'חלה בשקל' גרר בעקבותיו שיח של הסתה ושנאה כלפי האוכלוסייה החרדית בין עובדי הרשת • המנכ"ל מיהר להתנצל
סניף של רשת ויקטורי | צילום: ניר ודל, ויקיפדיה

זו אמורה הייתה להיות עוד יוזמה שיווקית מבריקה בימי מחזור נמוכים בשל הקורונה, רשת 'ויקטורי' הודיעה בימים האחרונים על מבצע במהלכו ניתן לרכוש בסוף השבוע הקרוב חלות בשקל אחד בלבד וללא הגבלה.

אלא שתכתובת וואטסאפ פנימית שהועברה בין עובדי החברה בה נכתב, כי "אין למכור חלה לילדים, שכן החרדים יבואו בגדודים", הביאה את הנהלת החברה להתנצל בפני קהל לקוחותיה הנמנים על האוכלוסייה החרדית.

בשיחה עם כתבת 'חדשות 12' שחשפה את הפרשה, סיפר אחד מעובדי החברה: "קיבלתי את זה בתור הנחיה בקבוצה שלנו. זו הודעת תפוצה ברשת, לכל הסניפים, שעוברת דרך כל המנהלים. ראיתי את זה והזדעזעתי. יש לנו ברשת לא מעט סניפים שמשרתים אזורים שגרים בהם חרדים, הם לקוחות שלנו. למה להגיד דבר כזה עליהם מאחורי הגב? אני מבין את ההיגיון לא לתת לילדים, כי ככה גם משפחה חילונית יכולה לשלוח כל פעם ילד אחר. אבל למה לדבר על גדודי ילדים של חרדים? זה גזענות ובמיוחד בימים האלו שהכל נגד החרדים".

אייל רביד, מנכ”ל רשת ויקטורי, הגיב לדברים ואמר, כי "אין אישור מכירה לילדים אלא רק למבוגרים ולא משנה מאיזה זרם הם. דתיים ושאינם כאחד". לדבריו, "עלינו להקפיד כי כל משפחה הזקוקה ללחם תקבל ולא יהיה מצב של אגירה. מדובר במתן דוגמה לא מוצלחת של עובד החברה והנושא הובהר, טופל ותווך לכל עובדי החברה" .

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים