שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מח"ש זימנו את מזרחי למסור עדות נוספת
התקדמות
עו"ד מזר: "מקווה שהצדק ייצא לאור והדין ימוצה במי שפגע במרשי". ח"כ בן גביר: "החרדים אינם שק החבטות של שוטרים אלימים"
חיים מזרחי שהותקף ע"י הבלשים | צילום: צילום מסך מתוך הכתבה בכאן חדשות

המחלקה לחקירות שוטרים חקרה בתחילת השבוע שלושה שוטרים, בחשד לתקיפתו של תושב ירושלים חיים מזרחי בגלל שהעיר להם. בסיום החקירה הורחקו השוטרים לארבעה ימים מתחנות המשטרה ונאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים בפרשה.

חיים מזרחי שהותקף הוזמן היום למח"ש ומסר עדות נוספת בפרשה. עורך הדין, יוספי מזר המייצג את מזרחי מסר כי: "התיעוד של תקיפת מרשי על ידי השוטרים הביא לגילוי האמת ולכך ששוב שוטרים חשודים בתקיפה ובשיבוש מהלכי משפט. יש להצטער על כך שמדובר במקרה אחד שנחשף מני רבים שמושתקים על ידי המשטרה. אני אופטימי מהתקדמות החקירה של מח"ש ומקווה שהצדק ייצא לאור והדין ימוצה במי שפגע במרשי".

בעקבות חקירת השוטרים פרסמה מח"ש הודעה כי "המחלקה לחקירות שוטרים חקרה באזהרה שלושה שוטרים, ביניהם קצין, בחשד לתקיפה של אזרח בעת מעצרו בשכונת גאולה בירושלים בשבוע שעבר. השוטרים נחקרו גם בחשד לשיבוש מהלכי משפט. בסיום החקירה הורחקו השלושה לארבעה ימים מתחנות המשטרה ונאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים בנוגע לחקירה. החקירה עודנה נמשכת."

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "החרדים אינם שק החבטות של שוטרים אלימים ואם יש כאלה במשטרה צריך להעניש אותם בחומרה ולאותת לכל מי שיחשוב על כך בעתיד שמי שיתקוף ויהיה אלים כלפי חרדים, ישלם על מעשיו וייענש. אני מצפה שנגד השוטרים יוגש כתב אישום למען יראו וייראו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים