שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » עיצוב הבית » מיטב המותגים החלו לייצר בצבע השנתי החדש
טרנד כובש
חברת אלוני משיקה סדרת אריחים בצבע הנבחר. גם דלתות חמדיה משיקים את הצבע הנבחר ע"י PANTONE פאנטון העולמית – Very Peri 17-3938
אלוני חיפוי שוו וואל | צילום: אסף לוי

בימים אלו חשפה חברת הצבעים הבינלאומית פנטון את צבע השנה שצפוי לכבוש את עולם העיצוב בשנת 2022 – מדובר בגוון סגול (מספרו במניפת הצבעים: 17-3938), המורכב מתכלכל רווי באדום ונקרא על שם פרח הווינקה.     

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של מותגים מובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטריים, מציעה סדרת לוחות חיפוי ענקיים במידה 120X120 ס"מ בגוון הנבחר בעיטורים בוטניים של עלים וצמחיה- סדרת SHOWALL.

לדברי המעצבת ענת אגסי מנהלת תחום אדריכלים ושיווק בחברת אלוני:  הצבע very peri בגוון כחול סגול מככב בקולקציות האופנה האחרונות, וכעת יבוא לידי ביטוי גם בתחום העיצוב. הסגול משדר עומק ורוגע ובעל נוכחות מרשימה". טיפ מענת אגסי: "ליצירת מראה אלגנטי ויוקרתי שלבו את הצבע הנבחר עם גווני שחור וניקל".

בתוך כך, המותג דלתות חמדיה,  משיק גם הוא את הצבע הנבחר ע"י PANTONE פאנטון העולמית – Very Peri 17-3938. כמדי שנה, חברת פנטון, הסמכות העולמית בכל הנוגע לצבעים, בוחרת את הצבע שילווה אותנו במהלך השנה בתחום העיצוב, האופנה ועוד.

ענת פרץ דוידי סמנכ"לית שיווק בקבוצת חמדיה גרופ: "הבחירה של פנטון היא לא סתם "טרנד מקומי", אלא בחירה שמשפיעה על כל העולם. גם השנה, כמו בכל שנה לקראת אמצע דצמבר, הכריזה חברת פנטון (PANTONE) העולמית על צבע השנה שלה לשנה הנכנסת 2022. המשמעות היא שנראה את הצבע בכל תחום".

לדבריה: "אנו שומרים ועוקבים כל הזמן על טרנדיות ומגמות עיצוב. וגם השנה ניתן לקבל גם את צבע הנבחר ע"י פנטון על כל מגוון דלתות חמדיה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים