שיתוף
תגובות
מוזיקה » סינגלים » הזמר שמעבר לים משכפל את הצלחת שירי הנוסטלגיה
השבת של גמרמן
מיכה גמרמן מפתיע עם אלבום גדוש בשירי שבת שאפיינו את סעודות השבת של כל אחד ואחד מאיתנו בשנות הילדות. גמרמן רוצה להחזיר את ניגוני הדבקות שכולנו גדלנו עליהם

כוכב הזמר מברזיל, מיכה גמרמן, מפתיע עם אלבום חדש – "שבת עונג עם מיכה גמרמן", מלווה בעיבודים מיוחדים של המעבד הגדול בני לאופר, לצד קטעי אנימציה נעימים לעין הילדים.

גמרמן אומר ל'בחזית', כי הרעיון נולד כתוצאה מהפרויקט הראשון שלו "אלבום מועדי ישראל", שהכיל בתוכו 6 מחרוזות גדושות בשירים יהודיים נוסטלגיים ממועדי ישראל. לדבריו, "השירים האלה הם נכסי צאן ברזל לעם היהודי. ולכן בחרתי להמשיך עם המשימה ולשכפל את ה'שליחות' לשירי שבת. ניגוני השבת העתיקים חייבים להישאר אצל הילדים שלנו, ובעיקר בקרב ילדי חו"ל שככל שחולף הזמן, מאבדים את ההיכרות עם השירים הללו".

כדי להמחיש לילדים את הדבקות היהודית האותנטית שלוותה את מנגני ה'זמירות' הללו, בחר גמרמן לשפר את איכות ורמת ביצוע האנימציה שלוותה לאלבום, כשהיא מדגימה את גמרמן נכנס לכיתות לימוד של תשב"ר ומלמד אותם יהדות. "לדעתי, חלק בלתי נפרד מהיהדות הוא שירי הנוסטלגיה שההורים שלנו התחממו איתם בסעודות השבת", אומר גמרמן.

גמרמן חילק את האלבום ל-6 מחרוזות, כל אחת מהן עם נעימה ייחודית משלה, מותאמת לאווירת השבת שמאפיינת משפחה יהודית ואת סדרי יום השבת שלה:

  1. מחרוזת תפילות שבת
  2. מחרוזת ליל שבת
  3. מחרוזת יום שבת
  4. מחרוזת סעודה שלישית
  5. מחרוזת הבדלה
  6. מחרוזת מלווה מלכה
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים