שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מנסור עבאס: שוקל להשתתף בהפגנה נגד הממשלה במוצאי שבת בתל אביב
חבר הכנסת מנסור עבאס (רע"מ) קרא לציבור הערבי להשתתף בפעילות הפוליטית ובפעילות המחאה נגד מדיניות הממשלה.
מנסור עבאס | צילום: גלעד קוולרצ'יק

חבר הכנסת מנסור עבאס, יו"ר הרשימה הערבית המאוחדת (רע"מ), המייצגת בכנסת את התנועה האסלאמית, הפלג הדרומי השתתף אמש בישיבה של מנהיגי מפלגות האופוזיציה שעסקה בדרכי המחאה נגד ממשלת נתניהו.

בראיון לרדיו א-נאס היום (שלישי) נשאל מנסור עבאס אם בכוונתו ובכוונת רע"מ להשתתף בהפגנת האופוזיציה שצפויה להתקיים בתל אביב במוצאי שבת.

עוד מבחזית החדשות

עבאס השיב, "ראשית, אני קורא לציבור הערבי למלא את תפקידם בפעילות פוליטית, במחאה הפוליטית נגד הצעדים שמתכננת הממשלה הזו. נקודת מבטי הבסיסית הייתה שבימות ההפגנות צריכות להינתן למנהיגים שאינם קשורים למפלגות, כלומר למנהיגים חברתיים, לאנשי רוח, לאנשי ספר" עוד אמר עבאס, כי "למנהיגי המפלגות ולמנהיגים הפוליטיים יש בימות אחרות בכנסת. זו הייתה נקודת ההשקפה שלי. כנראה אשתתף ביום השבת הבא. אין החלטה סופית".

עם זאת, יש לציין, כי מפלגת החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון (חד"ש) בראשות חבר הכנסת איימן עודה משתתפת בהפגנות האופוזיציה. במוצאי השבת שעברה נאם עודה בהפגנת האופוזיציה בתל אביב, ואף הותקף על ידי פעיל שמאל שמחה על תמיכתו של עודה בהפלת הממשלה הקודמת.

בראיון לרדיו א-נאס בשבוע שעבר הסביר עודה את גישת מפלגתו לסוגיית המחאות נגד הממשלה. לדברי עודה "אנחנו ניצבים בפני ממשלה מסוכנת מאוד. במקום חילופי ההאשמות (בין המפלגות הערביות) עלינו לחשוב כיצד לבנות סוג של ברית, סוג של תיאום, כולל עם רע"מ ועם מפלגות האופוזיציה".

עוד אמר עודה כי "בערי החוף עלינו לקיים מפגשים שוטפים עם הצעירים מגיל 16 ומעלה ובין האישים האחראים בכל ישוב וישוב כדי שנדע כיצד נתמודד בכבוד ונגן על הצעירים שלנו. כמו כן עלינו להקים מסגרות ערביות ויהודיות משותפות לשם הגנה ואבטחה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. טוב אחרי 50מיליארד שהובטחו לעבד הכנעני הזה מה הפלא שהוא מתרעם..בר מינן.במדינה נציגי אויב היו נשלחים,על חשבונם, לעבודות שירות אצל פינגווינים באנטרטיקה.לא יאומן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים