שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מקלב: "התקשורת צריכה לבקש סליחה מהחרדים"
נר למאה
בראיון ל'קול חי' מתייחס ח"כ אורי מקלב לבחירתו ע"י 'דה מרקר' לאחד ממאה המשפיעים לשנת 2021, כשעל הדרך הוא תוקף את הממשלה והתקשורת על ההתנהלות הבזויה
חה"כ אורי מקלב | צילום: David Cohen 156, שאטרסטוק

ח"כ אורי מקלב נבחר על ידי 'דה מרקר' לרשימת מאה המשפיעים לשנת 2021. זאת לאור הקמת הרשות החרדית בשנה זו ופעילותו לפתרונות תעסוקה לציבור החרדי, בעקבות כך שוחח עמו אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי'.

בראשית דבריו התייחס לבחירתו ואמר: "האמת שזה הפתיע אותי. השליחות שלנו זה לקדש שם שמיים ולעזור לציבור. זה מחייב, ואמשיך כך בכל הכוח. שמח שבסופו של דבר הם שמו בראש את הרשות לפיתוח וקידום החרדים. דואגים לשוויון למגזר ולדברים שחשובים לנו".

בהמשך תקף את הממשלה: "בגלל שאין מתווה והכרה של הממשלה בנגיף עצמו, אנחנו זוכים מן ההפקר בנוגע לאי ההגבלות בחגים. שמירה על הנחיות לא קשורה למדינת הציונים, אנחנו רוצים לשמור על עצמנו".

הוא גם לא חסך שבטו מהתקשורת: "התקשורת צריכה לבקש מאיתנו סליחה. תקפו אותנו על האשפוזים הביתיים, ועכשיו הממשלה עצמה עושה זאת. גם בנושא הלימודים ההתנהלות שלנו התבררה כנכונה. זה בזכות הציות לגדולי התורה".

"כל התורים של הבדיקות המהירות עם העומסים – היא כישלון שכולנו סובלים ממנה. זה תלוי מי השליח, צריך סיעתא דשמיא, והם פשוט לא מצליחים. אם הכישלונות האלו היו קורים אצלנו – התקשורת הייתה מציגה הכול הפוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים