שיתוף
תגובות
צרכנות » משבר הקורונה אינו תירוץ לחוסר מענה לצרכן
המועצה לצרכנות
הפיתוי של מחיר זול מול ימי המתנה ארוכים למשלוח הכריעו את הכף אלא שפרטי הלבוש וההנעלה לא הגיעו גם כעבור חודשיים ויותר
קניות ברשת | צילום: Waraporn Wattanakul, שאטרסטוק

במועצה לצרכנות התקבלו עשרות רבות של תלונות כנגד בית העסק shoesonline במהלך שנת 2020. מרבית התלונות עוסקות בהעדר אספקה של מוצרים שהוזמנו, וזאת משך חודשים ארוכים, וכן בקושי ליצור קשר עם החברה והעדר מענה לפניות חוזרות ונשנות של צרכנים . על פי כתבת תחקיר שהתפרסמה באתר מאקו, מדובר בתלונות רבות של צרכנים שלא זוכים למענה בכל דרך אפשרית.

אנשים רבים שהזמינו מוצרים דרך האתר של shoesonline, העידו כי הסיבה לכך שהתפתו לרכוש מוצרים, על אף זמן ההמתנה הגבוה יחסית (16-18 יום), היא מחירם הנמוך מאוד של נעליים ובגדים יפהפיים שמצאו באתר. אך כאשר חלפו 45 ואף 60 יום ולא הגיעה ההזמנה, הם חשדו כי מדובר בתרמית.

מנכ"ל המועצה לצרכנות, עופר מרום, התייחס לתלונות הרבות ואמר כי "תירוץ משבר הקורונה לחוסר מענה לצרכנים, בשעה שבאתר החברה מובטחת אספקה בתוך ימים בודדים, היא הטעייה לכאורה ועל העסק לשנות את המובטח או לעמוד בהתחייבות שהוא עצמו קבע".

לדבריו, "הקושי ליצור קשר מונע את האפשרות הצרכנית לבטל עסקה עקב העדר אספקה ופוגע בצרכנים. לאחר פניית המועצה  הצרכנים בדרך כלל, מקבלים את ההחזר הכספי המגיע להם. חבל שבית העסק אינו פועל בצורה ראויה, והצרכנים נזקקים להתערבותה של המועצה על מנת לעמוד על זכויותיהם".

בכתבת התחקיר, הגיבו הבעלים של האתר,כי "שוזאונליין, כיבואן מקביל, נלחם על מנת לספק לצרכן הישראלי את המחיר הכי טוב ואת השירות הטוב ביותר. לכן ברגע שלקוח מזמין מהאתר, המוצר יוצא מהמחסנים שלנו באירופה או בארה״ב למחסן הלוגיסטי שלנו בישראל". 

לטענתם, "בתקופת הקורונה בגלל עצירת טיסות לישראל, התהליך שלוקח בדרך כלל 10 ימים, לוקח יותר זמן, מה שקורה בכל שוק היבוא ולא רק אצלנו. אנו מאוד גאים על כך שהצלחנו לספק לרוב רובם של לקוחותינו את המוצרים בזמן, ומתנצלים מעומק הלב על אי נוחות שנגרמה לחלק מלקוחותינו שהמשלוח אליהם התעכב. אנו עמלים כל העת על שיפור השירות, למרות הקושי האובייקטיבי, על מנת לספק ללקוחותינו את חווית הקניה המעולה לה הם הורגלו לקבל מאיתנו ולה הם זכאים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים