שיתוף
תגובות
בריאות » משרד הבריאות: מלר"ד סורוקה הקצר ביותר
המוביל בגדולים
כך עולה מדו"ח של משרד הבריאות, על מאפייני הפעילות במחלקות לרפואה דחופה לשנת 2020 שבדק, בין השאר, את משך הטיפול ואת כמות הפניות החוזרות במחלקות לרפואה דחופה
| צילום: דוברות סורוקה

משרד הבריאות פרסם את הממצאים של מאפייני הפעילות של ביקורים במחלקות לרפואה דחופה בבתי החולים בישראל. מהנתונים עולה כי מחצית מהמבקרים בסורוקה משתחררים לביתם או מתאשפזים במחלקות אשפוז בתוך פחות משעתיים וארבעים דקות, לאחר שהשלימו בדיקות אבחון, יעוצים רפואיים ופעולות אבחנתיות או טיפוליות נוספות.

מלר"ד סורוקה הוא הגדול והפעיל בישראל עם למעלה מ – 170 אלף ביקורים בשנה, לצד זאת הוא מדורג במקום הראשון במשך הטיפול הקצר ביותר מבין בתי החולים הגדולים.

75% ממטופלי המלר"ד משתחררים בתוך פחות מ-4 שעות. כמו כן, במלר"ד סורוקה  שיעור הביקורים החוזרים בתוך 24 שעות מהשחרור נמוך משמעותית יותר בהשוואה לממוצע  בתי החולים בישראל.

תוצאה זו מעידה על עבודת הצוות והמחוייבות של צוות המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים ועל מתן טיפול איכותי, זמין ונגיש לתושבי הנגב.

ד"ר דן שוורצפוקס, סגן מנהל המרכז הרפואי סורוקה ומנהל המיון הפנימי במלר"ד: "צוות המלר״ד בסורוקה מטפל באוכלוסית האיזור במסירות ובמקצועיות רבה. התוצאות האובייקטיביות של משרד הבריאות משקפות את המציאות לפיה זמני השהייה במלר"ד סורוקה, שהוא הגדול והפעיל במדינה, הם מהקצרים בארץ. אין ספק ששיתוף פעולה עם המערכים השונים בבית החולים מאפשר לנו להתייעל ולהגיע להישגים המרשימים שלהם זוכה המלר"ד בסורוקה והכול למען רווחת המטופלים".

ד"ר שוורצפוקס מסביר: "המשמעות של הנתונים היא שלמעלה מ 75% מהמטופלים שמגיעים לקבלת טיפול במלר"ד סורוקה משלימים את הטיפול הרפואי בתוך חצי שעה עד ארבע שעות בלבד, כאשר במהלך השהייה המטופל עובר בדיקות מעבדה, בדיקות הדמייה וייעוצים של רופאים מתחומים שונים כדי להעניק את הטיפול והשירות הטוב ביותר תוך הבטחת איכות הטיפול. תושבי הדרום בהחלט יכולים להיות בטוחים שבסורוקה הם בידיים טובות".

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "אני גאה בעבודה המסורה של צוות המלר"ד בכל הסקטורים על ההישג יוצא הדופן, שמבטא מחויבות רבה ומסירות לבריאותם של תושבי הנגב. המחלקה לרפואה דחופה, שמהווה חלק קריטי במערך מציל החיים בבית החולים, נמצאת בחזית בעיתות שגרה ובעיתות חירום, ומוכיחה שנה אחרי שנה את היכולות האדירות שלנו, למרות האתגרים כמו קורונה והסלמות בטחוניות. תושבי הנגב בהחלט יכולים להרגיש בטוח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים