שיתוף
תגובות
לאישה » 'מתאחדות' – יוזמה מבורכת לימים של אבל וחורבן
שיח ציבורי
נעמי, גרפיקאית במקצועה, החליטה לקחת את הכלים שברשותה וליצור מהם מיזם חינמי שכל כולו תפילה ואחדות • היא מספרת ל'בחזית לאישה' מה הוביל אותה למיזם ומהן התגובות
תגיות:
תהילים | צילום: ChameleonsEye, שאטרסטוק

בימים כאלו של חוסר בהירות, עם שאריות קורונה שחזרו להיות בשיח ופתאום מדברים על מצב בו נחווה גל רביעי, ובתוך ימים שהם בין מיצרים ותשעת הימים, בהם עם ישראל מתאבל על אבל וחורבן, מחמם את הלב לראות מיזמים שמזכירים לנו את הטוב בעולם. 

'מתאחדות', זאת יוזמה חברתית בה נשים ובנות מתפללות זו על זו ויוצרות רשת של חיבורים פנימיים, שמאחדים בין כולנו ללא פערים של מגזר, סטטוס או גיל.

בשיחה עם 'בחזית לאישה', מספרת נעמי, העומדת מאחורי הרעיון של 'מתאחדות': "כולנו עברנו שנה קשה של קורונה שגבתה קורבנות יקרים, אחר כך אסון רדף אסון והלב של כולנו שבור לרסיסים, אין יום שאני לא חושבת על המשפחות שאיבדו את יקיריהן באסון מירון, קרלין והקריסה במיאמי. בנוסף, תקופת ימי בין המצרים, בה אנו אבלים על חורבן הבית שקרה בעקבות שנאת חינם, דורשת התבוננות ושימת לב למעשנו".

"הרגשתי צורך ליזום מעשה עם השפעה חברתית של חיבור ואהבת חינם, לקרב במשהו את הגאולה, לרפא את הלבבות השבורים, חשבתי על רעיונות רבים והתוצאה: 'מיזם מתאחדות'. במקצועי אני מעצבת גרפית ובונה אתרים, בחרתי לגייס את כל המשאבים שזמינים לי ולהקים בעשר אצבעות, את האתר בהתנדבות מלאה, בניגוד למיזמים חברתיים רבים לא היתה לי הוצאה משמעותית של כסף, ואין כאן דרישה גדולה מאנשים. המוטו שלי: מעשה קטן עם עוצמה ענקית!"

ואיך התגובות?

"עד עכשיו התגובות ששמעתי מאנשים שנחשפו למיזם היו מדהימות. כולן עודדו והתחברו לרעיון וכמות המשתתפות הולכת וגדלה משעה לשעה. גם כמות השיתופים ברשת מפתיעה אותי. כי אנשים משתפים מה שנוגע להם בלב. אם המיזם הזה נגע גם בלבכן: מוזמנות להשתתף ולשתף הלאה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים