שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » "מתועבות, לא אמריקאיות וחייבות להיפסק"
נגד האנטישמיות
"לא אניח לחברינו לחוש מאוימים או מותקפים בגלל אמונתם או מנהגיהם. משרד המשפטים יקצה את כל המאבקים הנדרשים כדי להילחם בפשעי השנאה" אמר הנשיא ביידן
נשיא ארה״ב ג'ו ביידן | צילום: archna nautiyal, שאטרסטוק

בעקבות מספר תקיפות בימים האחרונים כנגד יהודים בארה"ב, יצא אמש נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בהצהרה מיוחדת בה הוא גינה את האלימות ומקרי האנטישמיות כלפי יהודים. בדבריו אמר ביידן כי "האירועים האלו בזויים וחסרי מצפון וכי זה לא הדרך האמריקאית".

"ראינו אבן נזרקת לעבר בית עסק בבעלות יהודית, צלב קרס שרוסס על דלת בית כנסת בסולט לייק סיטי,משפחות שלימות מאויימות מחוץ למסעדה בלוס אנג'לס ומוזיאונים בפלורידה ובאלסקה לזכר השואה שהושחתו במסרים אנטי-יהודיים".

"בשבועות האחרונים היינו עדים לתקיפות אנטישמיות, שמשליטות טרור. התקיפות האלה מתועבות, לא אמריקאיות וחייבות להיפסק. לא אניח לחברינו לחוש מאוימים או מותקפים בגלל אמונתם או מנהגיהם".

"משרד המשפטים יקצה את כל המאבקים הנדרשים כדי להילחם בפשעי השנאה. אנחנו לא יכולים להרשות לשילוב רעיל של שנאה, שקרים מסוכנים ותיאוריות קונספירציה לסכן אזרחים אמריקנים. כולנו חייבים להשתיק את הקולות הנוראים שמהדהדים את הפרק הרע ביותר בהיסטוריה העולמית".

כזכור, רק לפני מספר ימים הודיע מושל ניו יורק כי לאור מקרי האנטישמיות כנגד יהודים הוא החליט להגביר את האבטחה סביב מוסדות חרדים ברחבי ניו יורק. יהודים ברחבי ארה"ב אומרים כי מקרי האנטישמיות הרבים החלו בעיקר בעקבות מבצע שומר החומות שהתנהל בין ישראל לארגון הטרור חמאס

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים