שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שוטר ירה באוויר סמוך למוסד חינוך חרדי
בית שמש
מתנדב במשטרה ירה באוויר לאחר שחש מאוים במהלך פעילות אכיפה במוסד חינוכי ברמה ב' • עדי ראייה: "לא התקרבו לעברו ולא איימו עליו"
משטרת ישראל | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

במהלך אכיפת התקנות בעיר בית שמש מתנדב במשטרה ירה באוויר לאחר שחש מאוים. באירוע ללא נפגעים. האירוע אירע במהלך פעילות אכיפה במוסד חינוכי ברחוב קדושת אהרון, ברמה ב' בבית שמש, שעל פי החשד הפר את הנחיות הסגר.

השוטר שהגיע למוסד החינוכי בשביל לאתר את מנהל המקום במטרה לאכוף את ההנחיות. לטענת המשטרה, במהלך שהותו במקום החלה התגודדות סביב מתנדב המשטרה שעמד סמוך לניידת, ולאחר שחש מאוים וכי נשקפת סכנה לחייו, ביצע ירי באוויר.

עם זאת, עדי ראייה בבית שמש טוענים כי הירי בסמיכות למוסד החינוכי לא היה מוצדק. "בשונה מטענת המשטרה שהשוטר שירה בבית שמש חש בסכנה לחייו, הוא לא היה בסכנה מאחר והמוחים לא התקרבו לעברו ולא איימו עליו, ויותר מכך ציבור המוחים הוא שחש בסכנה בעקבות הירייה"

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר במהלך פעילות ניידת משטרה במסגרת אכיפת תקנות קורונה כלפי מוסד חינוכי שעל פי החשד הפר את הנחיות הסגר ברחוב קדושת אהרון בעיר בית שמש, ניגש השוטר לאתר את מנהל המקום במטרה לאכוף כנגדו. באותה העת החלה במקום התקהלות סביב מתנדב המשטרה שעמד סמוך לניידת תוך שהמתקהלים יידו אבנים לעברו. מאחר וחש סכנה לחייו, ביצע המתנדב ירי באוויר ללא נפגעים באירוע. כוחות משטרה שהגיעו למקום פעלו להשבת הסדר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים