שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ניסו לפרוץ לביתו של חלפן הכספים ונתפסו
הלילה בבני ברק
מדובר בניסיון הפריצה השלישי לביתו של חלפן הכספים המוכר נח קפלן מבני ברק • החשודים, כבני 17 תושבי רחובות עוכבו במקום על ידי מתנדבי השומרים עד להגעת המשטרה
רגעי התפיסה | צילום: דובורת השומרים

אמש בשעת לילה מאוחרת התקבל דיווח על פריצה לביתו של חלפן הכספים המוכר נח קפלן מבני ברק. בדיווח נאמר כי שני צעירים פרצו לביתו דרך חלון הבית ומנסים לפרוץ לכספת שמכילה כסף רב.

מתנדבי הארגון הגרים בסמיכות, הגיעו במהירות וזיהו את החשודים נמלטים ממקום האירוע. הם החלו במרדף אחריהם לאחר שניסו להימלט בעקבות אזעקת מצוקה שהופעלה בביתו של החלפן.

לאחר מרדף קצר הצליחו המתנדבים לשים את ידיהם על החשודים, ועליהם נמצאו כסף שנגנב מביתו של החלפן ורכוש החשוד שנגנב זמן קצר קודם לכן ממקום לא ידוע.

החשודים, כבני 17 תושבי רחובות עוכבו במקום על ידי מתנדבי הארגון עד להגעת המשטרה, שהובילה אותם לתחנת המשטרה. בהמשך היום הם יובאו בפני שופט לצורך הארכת מעצרם.

חיים רוטר, מנכ"ל הארגון שנכח בזירת האירוע מסר : "זו הפעם השלישית שמתנדבי הארגון תופסים חשודים שמבצעים שוד אצל חלפן הכספים. מקווה שבית המשפט יטיל עליהם עונש כבד, למען ישמעו ויראו. רמת הפשיעה בעיר ירדה באופן דרסטי בזכות פעילות הארגון. אנו נמשיך לפעול יחד עם כוחות המשטרה על מנת שהשקט היחסי בעיר ימשיך להישמר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים