שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ניסיון למנוע מכת לב טהור להתיישב במולדובה
בכל מחיר
בשעות הבוקר המוקדמות, עם היוודע דבר ניסיונות כניסתם של אנשי כת "לב טהור" למולדובה, שיגר רבה של מולדובה מכתב דחוף לנשיאת המדינה שתעצור את כניסתם
אנשי נטורי קרתא מפגינים נגד ישראל, אילוסטרציה | צילום: a katz, שאטרסטוק

בשעות הבוקר המוקדמות, עם היוודע דבר ניסיונות כניסתם של אנשי כת "לב טהור" למולדובה, שיגר רבה של מולדובה מכתב דחוף לנשיאת המדינה שתעצור את כניסתם.

במכתבו, כותב הרב פנחס זלצמן לנשיאה מאיה סנדו כי מדובר בכת מסוכנת, שמואשמת במעשים פליליים נוראים. הרב זלצמן כותב כי כניסתם של אנשי הכת עלולה להוביל לעליה חמורה באנטישמיות וכי יש לעצור את כניסתם של "לב טהור" בכל מחיר.

במקביל עומד הרב זלצמן בקשר עם גורמי ממשל וגורמים בטחוניים במולדובה ובישראל על מנת למנוע את כניסת משפחות "לב טהור" למדינה.

במכתב ששלח הרב זלצמן הוא כותב: "העם היהודי לארוך שנותיו דאג וסייע לכל יהודי מכל מקום שבעולם. וזה היה אחד הסיבות לשרידותה של האומה היהודית במשך אלפי שנים מול השנאה והבעיות שהיו חלק ממדינות העולם, לצערי הרב, כנין ונכד לרבנים משולשת רבנית במשך מאות שנים כותב אני את בקשתי".

"קימת באומה היהודית כת בשם לב טהור כת זו נשללה על כל רבני העם היהודי על שלל זרמיו כת זו חשודה בזיוף כספים, גניבות, חטיפת ילדים, ומעשים נוראיים ומטורפים שמפאת כבודכם אני נמנע מלכותבם, וכו'. כת זו הייתה בארה"ב נזרקה משם עברה לקנדה ומשם למקסיקו ולאחרונה בגואטמלה, ראשיה מואשמים היום במספר מדינות בעולם ונמקים בכלא עם עונשים של הרבה שנים, נדחו לאחרונה גם ממדינת גואטמלה".

"הם ניסו להגיע לעיראק, כורדיסטן, טורקיה ועוד וכל המקומות הנ"ל זרקו אותם. לצערי הרב נודע לי כי אנשיה מתכוננים להגיע במהלך הימים הקרובים למדינת מולדובה, וכן יתכן שקרה שעשרות ממנה כבר נמצאים ברחבי רפובליקת מולדובה, עדיין לא מאוחר לעצור את מעבר הכת אנחנו נסייע בכל מה שהמדינה תבחר לנכון וחלילה לא יקרה שהכת הזאת תגיע למולדובה שהתנהגותה באופן מידי תתחיל לגרום לעליה קיצונית באנטישמיות, דבר שברוך השם כבר כמעט נמחק באופן מלא ממולדובה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים