שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » נעצר חשוד במעורבות בהכאת החרדי ברכבת
פעילות מהירה
המשטרה עצרה את ערבי בן 21 מבית חנינא בעקבות התיעוד של מתפרע סוטר לבחור חרדי ברכבת הקלה. הוא הועבר לחקירה ויובא להארכת מעצר. החקירה נמשכת
תגיות:
הסטירה ברכבת הקלה | צילום: מתוך טיקטוק

אלימות מתועדת ברכבת הקלה בירושלים שפורסמה בטיקטוק הובילה למעצר חשוד בן 21 מבית חנינא. בסרטון נראה צעיר סוטר לצעיר חרדי ברכבת, בזמן שחברו צילם את המקרה. צעיר אחר העלה את הסרטון לרשת. אמש הופצו ברשת מספר הטלפון של התוקף וגם תמונה שלו.

מהמשטרה נמסר כי "פעילות חקירה בעקבות סרטון שהופץ אתמול ברשת, הביאה למעצרו לפני זמן קצר של חשוד במעורבות באירוע (21, בית חנינא) והוא הועבר לחקירה. החשוד יובא במהלך הבוקר לבית המשפט שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת".

בתיעוד, שהתפרסם אמש בטיקטוק עם כיתוב בערבית, נראה צעיר סוטר בעוצמה לבחור חרדי ברכבת הקלה. לא ברור מתי התרחש האירוע. חשבון הטיקטוק נסגר. העצור הבוקר הוא לא הכה עצמו אלא חשוד אחר במעורבות באירוע.

חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד הכתב הבוקר כי "זו לא סתם תקיפה. זה פשע שנאה שהעונש עליו צריך להיות חמור ביותר". קרעי ציטט מחוק העונשין שם נכתב כי "העובר עבירה מתוך מניע של גזענות כהגדרתה בסימן א'1 או של עוינות כלפי ציבור מחמת דת, קבוצה דתית, מוצא עדתי,או היותם עובדים זרים, דינו – כפל העונש הקבוע לאותה עבירה או מאסר עשר שנים".

אמש, במהלך פיזור באזור שער הפרחים נפגע שוטר בראשו ונזקק לטיפול רפואי לאחר שהותקף על ידי חשוד. כמו כן, נמשך יידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה במקום שנאלצים להשתמש באמצעים לפיזור הפרת הסדר האלימה. בתוך כך הצליחו הכוחות לאתר את החשוד בתקיפה האלימה והוא נעצר לחקירה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים