שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נפתלי בנט ראש ממשלה לא לגיטימי"
אמסלם תוקף
השר לשעבר במתקפה חריפה נגד מפלגות השמאל: "מדובר בחברה ללא שורשים. השמאל רוצה לחסל כל סממן יהודי במרחב הציבורי במדינת ישראל"
תגיות:
דודי אמסלם | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

השר לשעבר ח"כ דודי אמסלם במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט בראיון ל'יום ליום': "הוא נבחר כראש ממשלת מיעוט, הוא לא קיבל אפילו 61 מנדטים ולדעתי הוא בן אדם שמשקר ומוציא דבר במרמה. ברור לכולם שאם הוא היה מבצע הונאה כזו בשוק העסקי, הוא היה נכנס לבית סוהר. בנט לקח את הזכות היחידה שיש לאזרח להצביע וגנב אותה. מדובר פה בצעד הזוי ולכן נפתלי בנט, ראש ממשלה לא לגיטימי".

בראיון לחיים יעקובזון מתייחס אמסלם לחבר מפלגתו לשעבר, יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער: "סער התחייב שהוא לא ישב עם לפיד או הערבים ובמקביל גם שלא ישב עם נתניהו. אחרי הבחירות היו בפניו 2 אופציות, או לוותר על ההבטחה שלא לשבת עם הערבים והשמאל, או לא לשבת עם נתניהו. אם גדעון סער באמת איש ימין, למה הוא לא ויתר על הבטחת הבחירות שלא לשבת עם נתניהו והעדיף לשבת עם לפיד, הורוביץ ועבאס, זה באמת עומד מול זה?! סער צבוע, והוא חתר כל הזמן תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו".

בנוגע לשיתוף פעולה עם רע"מ מבהיר אמסלם כי לא היה מאפשר מהלך שכזה: "בערבית הוא מדבר בסגנון מסויים ובשפה העברית הוא נואם בצורה אחרת. רק ביום שני, במהלך נאום במליאה, קרא עבאס: 'להחזיר את האדמות של בני עמנו' ואמר שמדובר בצורך ואתגר לאומי מהמעלה הראשונה. מה שמנסור עבאס בא לעשות – זה לכרסם במדינת ישראל מבפנים, הוא חושב שאנחנו טיפשים, קודם הוא לוקח לנו את האדמות, ואחר כך הוא מתכוון להמשיך הלאה. עבאס מבחינתו מדבר כעת רק על הנגב, אבל צריך להדגיש שזה רק "כרגע", הוא מתכנן קודם כל לקחת לנו את כל האדמות".

במהלך הראיון אמסלם גם תוקף בחריפות את מפלגות השמאל: "מדובר בחברה ללא שורשים. השמאל רוצה לחסל כל סממן יהודי במרחב הציבורי במדינת ישראל. הם רוצים להפריד דת ומדינה, שנהיה כמו מדינה אירופאית. לתפישתי, אם אנחנו לא שומרים על הזהות היהודית במדינה – הערבים צודקים, וכל אחד יכול לחזור למדינה ממנה הוא הגיע. נסראללה כבר אמר: עם שלא מכבד את מורשתו, אין לו קיום בעולם, והוא צודק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים