שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נקבע מותו של המחבל זביידי שאושפז ברמב"ם
אחיו של זכריה
מת דאוד זביידי, אחיו של המחבל זכריא זביידי שברח מכלא גלבוע, אשר נפצע בחילופי האש בג'נין עם כוחות צה"ל וימ"מ ביום שישי ואושפז במצב אנוש בבית החולים רמב"ם
מעצרו של זכריה זביידי | צילום: דוברות המשטרה

דאוד זביידי, אחיו של המחבל זכריא זביידי שברח מכלא גלבוע, אשר נפצע בחילופי האש בג'נין עם כוחות צה"ל וימ"מ ביום שישי ואושפז במצב אנוש בבית החולים רמב"ם, מת מפצעיו לפני זמן קצר. כזכור, בבית החולים בג'נין הרופאים הזהירו שאם לא יטופל בארץ – ימות.

ח"כ בצלאל סמוטריץ': "ישראל חייבת להשאיר אצלה את גופתו של המחבל זביידי ולשחרר אותה למשפחתו ולחמאס רק בתמורה לגופותיהם של הדר ואורון הי"ד. הומניטרי תמורת הומניטרי".

אמש, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע הערב לבית החולים רמב"ם כדי למחות נגד העובדה שהמחבל שירה בחיילים מטופל בבית החולים בישראל. בן גביר הגיע עד לכניסת החדר בו מאושפז המחבל זביידי, שם הודיעו לו השוטרים הצבאיים כי אין כניסה לחדרו של המחבל ולא איפשרו כמו כן לאיימן עודה ואנשי ציבור נוספים להיכנס. בן גביר קיבל את בקשתם לא להיכנס לחדר ואיחל להם הצלחה.

בכניסתו למחלקת טיפול נמרץ מסר ח"כ בן גביר כאשר ברקע נשמעים קריאות "מוות למחבלים": "רק בישראל מחבל שירה לעבר לוחמים, מטפלים בו, מצילים את החיים שלו. הפכנו הבדיחה במזרח התיכון. אני נכנס עכשיו לראות את התנאים, לראות את מה הוא מקבל. אני חושב שזה הזיה אחת גדולה, רק בישראל מסוגלים לעזור ולטפל במחבלים שדקה לפני זה, ירו לעבר לוחמים, ירו לעבר חיילים, השתגענו. זה פשוט טרללת".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים