שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נקבע מותו של הפעוט יוסף נחשוני ז"ל
בן יחיד
יוסף ז"ל הוא בן יחיד להוריו הרב עוזיאל ומרת אפרת שיחי' לאוי"ט שנולד להם לאחר שנים רבות של ציפיה. הלווייתו תתקיים הערב בשעה 21:00 מבית העלמין ירקון שער חסד
נרות נשמה | צילום: New Africa, שאטרסטוק

מבית החולים מעיני הישועה מגיעה הבשורה הקשה על פטירתו של הפעוט יוסף נחשוני ז"ל בן ה-7 חודשים לאחר שפונה מוקדם יותר היום מביתו בבני ברק כשהוא מחוסר הכרה לאחר שלא התעורר משנתו בצהריים.

יוסף ז"ל הוא בן יחיד להוריו הרב עוזיאל ומרת אפרת שיחי' לאוי"ט שנולד להם לאחר שנים רבות של ציפיה. הלווייתו תתקיים הערב בשעה 21:00 מבית העלמין ירקון שער חסד. מתנדבי זק"א תל אביב פעלו לשחרור הנפטר לקבורה. המתנדבים עומדים לצד המשפחה בשעות הקשות ומסייעים בעריכת הלווייה והקבורה.

מהמרכז הרפואי 'מעיני הישועה' נמסר: "פעוט בן 7 חודשים, אשר נמצא מחוסר הכרה במיטתו, והובא ע"י מד״א תוך כדי מאמצי החייאה. פעולות ההחייאה הנרחבות נמשכו גם בבית החולים, ע"י צוות רפואי בכיר, אולם לא נותר אלא לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה. הודעה נמסרה למשרד הבריאות כמקובל".

אהרון לרר חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על הפעוט שאיבד את ההכרה. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים מעייני הישועה. עקב אופי האירוע פעלו במקום גם צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים