שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "בנט משחק כאילו הוא רה"מ"
נאום עוקצני
נתניהו עקץ את בנט: "הציבור מביע אי אמון חד משמעי בבנט. כולם רואים שאין לו דרך, חזון, הישגים, אידאולוגיה. הוא פשוט לא מנהיג. שרי הממשלה לא סופרים את בנט"
ח"כ בנימין נתניהו | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מליאת הכנסת קיימה דיון בהשתתפות ראש הממשלה על פי בקשתם של 40 חברי הכנסת בנושא "תקציב אנטי חברתי, שמעלה מיסים ופוגע בחלשים, קשישים, ילדים, תינוקות, נכים, חקלאים, נשים עובדות ונוסעי התחבורה הציבורית". לאחר נאומו של רה"מ בנט, עלה ראש האופוזיציה בנימין נתניהו להשיב לדבריו.

ח"כ נתניהו במליאה: "כשהייתי ילד הייתי יושב על כיסא בסלון ומשחק כאילו אני טייס, הייתי צועק אמא אני טייס. כשבנט יושב על כיסא ראש הממשלה הוא אולי ראש ממשלה בתואר אבל לא ראש ממשלה אמיתי, זה פתטי ואפילו מסוכן. הכל זה בכאילו וכולם מבינים את זה".

נתניהו המשיך לתקוף בנאומו את רה"מ: "אין לבנט מנדט, אזרחי ישראל אומרים את זה בבירור. אחרי אתרוג וליטוף אדיר, בנט בקושי עובר את אחוז החסימה. לא היה דבר כזה בתולדות המדינה שאחרי שלושה חודשים בלבד ראש ממשלה מכהן מתנדנד כמו עלה ברוח על סף אחוז החסימה. הציבור לא קונה את הבלוף הזה".

"הציבור מביע אי אמון חד משמעי בבנט. כולם רואים שאין לו דרך, חזון, הישגים, אידאולוגיה. הוא פשוט לא מנהיג. שרי הממשלה לא סופרים את בנט ורואים את הריאליטי החדש – המירוץ למוקטעה. אתם החזרתם את אבו מאזן לחיים, הוא מחוזר על ידי שרי ממשלת ישראל כפי שלא קרה מאז אוסלו, הריאליטי הזה היה מצחיק אלמלא היה עצוב ומסוכן".

"איפה הכסף? הכסף הוא במיסים וגזירות שהטילו על אזרחי ישראל, הכסף את מנסור עבאס והתנועה האסלמית. מנסור עבאס יושב בקומת הממשלה כשמעבירים תקציב וכל סעיף הולכים אליו לאשר".

על השר לפיד אמר נתניהו: "אותו לפיד שבזמנו התנגד בשצף קצף למושג ראש ממשלה חליפי והיום הוא מכהן כראש ממשלה חליפי. זה אותו לפיד ששפך אש וגופרית על החוק הנוורוגי והיום הופך את הכנסת לממלכת נורווגיה. אמנם לפיד נמצא בביקור רשמי בישראל, אבל רוב הזמן הוא מטייל בחו״ל".

"1500 איבדו את יקיריהם בזמן שבנט עסוק בלשחק כאילו הוא ראש הממשלה. אנחנו התמודדנו עם המגיפה בלי חיסונים. אתם הזנחתם את הטיפול במגיפה כשיש חיסונים. אין לכם תירוצים ואין לכם הסברים. במקום להתנצל אתם מתפארים: ״אבל אנחנו לא סגרנו את המדינה״.

להתחפש לטייס לא הופך אותך לטייס ולהתחפש לראש ממשלה לא הופך אותך לראש ממשלה. המטוס של ממשלת לפיד בנט מקרטע בלי קברניט דלי תכנית טיסה בלי יעד ועם על כך הרבה ידיים על ההגאים, וכשיש לך מצב כזה סופו של המטוס הזה להתרסק. אבל יש תקווה, יש מטוס אחר שמחכה על המסלול, אנחנו ננהג אחרת. אנחנו נפיל את הממשלה הגרועה הזו ונחזיר את מדינה לגבהים שהיא הייתה בהם ושהיא ראויה לשוב אליהם".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מה שנכון נכון, בנט לא ראש ממשלה, אבל גם ביבי לא. ראש הממשלה האמיתי של ידראל הוא מנכל פייזר.
    הוא קובע מדיניות לפי צרכיו. ישראל חדלה להיות מדינה עצמאית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים