שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "ממשלת המחדל – בנט איבד שליטה"
אנרכיה והפקרות
נתניהו: "הממשלה בראשותי הוציאה את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה. אנחנו נתנו רשת ביטחון נדיבה לכל אזרחי ישראל – חל״ת, מענקים, פיצויים, סיוע כלכלי"
ח"כ בנימין נתניהו | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה לשעבר נתניהו: "איזו אנרכיה. איזו הפקרות. ממשלת המחדל של בנט, לפיד ועבאס, חייבת לתת מייד פיצוי וסיוע כלכלי לאזרחים, לעצמאים ולעסקים הרבים שנפגעים יום-יום מהקורונה".

"כולם רואים את האמת: בנט איבד שליטה על הקורונה. מאות אלפי ישראלים כבר נמצאים בבידוד. עשרות אלפי עסקים ועצמאים נמצאים בפני קריסה כלכלית".

"ולהבדיל, הממשלה בראשותי הוציאה את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה. אנחנו נתנו רשת ביטחון נדיבה לכל אזרחי ישראל – חל״ת, מענקים, פיצויים, סיוע כלכלי. דו״ח הביטוח הלאומי קבע שבזכות הסיוע הזה הצלנו אזרחים רבים מחרפת רעב ועסקים רבים מפשיטת רגל".

"הממשלה הנוכחית פשוט מפקירה את אזרחי ישראל לגורלם, גם בבריאות וגם בכלכלה".

"בנט שולח את אזרחי ישראל להחליף מקצוע והוא אפילו שולח אותם לקנות בדיקות לא אמינות על חשבונם. איזה מחדל. יש לי הצעה יותר פשוטה: שבנט וממשלת המחדל שלו, הם שיחליפו מקצוע, ואנחנו נמשיך לפעול יחד אתכם, אזרחי ישראל, כדי שזה יקרה כמה שיותר מהר – להחזיר למדינת ישראל ממשלה אמינה ואחראית שתבטיח את הבריאות והכלכלה של כולנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים