שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו עוקץ: "הזנב עם שישה מנדטים הפך לראש"
מיציע המבודדים
"התקציב שהובא היום הוא תקציב גרוע. יש בו גזירות והעלאות מיסים, בניגוד גמור להבטחות שלכם. פגעתם בחקלאים, בשכבות החלשות, בפריפריה, ובמעמד הביניים" תקף נתניהו
בנימין נתניהו | צילום: חיים צח / לע"מ
ח"כ בנימים נתניהו במליאה |

ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו נאם היום במליאת הכנסת מיציע המבודדים. בדבריו תקף נתניהו את הממשלה הנוכחית ואמר: "התקציב שהובא היום הוא תקציב גרוע. יש בו גזירות והעלאות מיסים, בניגוד גמור להבטחות שלכם. פגעתם בחקלאים, בשכבות החלשות, בפריפריה, ובמעמד הביניים".

"נתתם סכומי עתק למנסור עבאס ולמחמוד עבאס, כי אתם תלויים ב-53 מיליארד השקלים שהבטחתם לרע״מ. מעבר לתקציב הספקתם בזמן קצר להביא עוד 3 מחדלי ענק".

"המחדל הראשון – הקורונה. רק לפני כמה חודשים העברנו לכם את המדינה במצב הטוב ביותר בעולם. תוך חודשיים בלבד הבאתם אותנו למקום הגרוע ביותר בעולם – כמעט 11,000 מאומתים ביום. זה קרה משום שהתעלמתם מהקריאה שלי להביא מיד את החיסון השלישי לישראל והתעכבתם 6 שבועות מיותרים".

"אנחנו הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה כי הבאנו לישראל את החיסון הראשון והשני לפני כולם. אתם התעכבתם ובאוזלת היד שלכם אתם מדברים היום על ״להכיל את המתים״ וממשיכים בהתקהלויות ענק, כאילו לא קורה דבר".

"המחדל השני – איראן. הדבר היחיד שיצא מהפגישה עם הנשיא ביידן, הוא התחייבות של בנט לכך שישראל לא תצא פומבית נגד הסכם הגרעין עם איראן. במשך שנים סירבתי לתת התחייבות כזאת, כפי שסירבתי להתחייב למדיניות ״אין הפתעות״, שלפיד נתן מיד עם הקמת הממשלה".

"הסכם הגרעין עם איראן מסכן את עצם קיומנו, ולכן פעלתי נגדו בכל מקום ובכל דרך. אלמלא עשינו זאת הן במישור המדיני והן במישור המבצעי – לאיראן היה מזמן ארסנל של נשק גרעיני. ואתם, תוך שמונה שבועות, כבלתם את ידינו גם מדינית וגם מבצעית".

"המחדל השלישי: הפלסטינים. נחמן שי חשף את האמת כשאמר שכדי להרוויח שקט בשביל הצילום בבית הלבן, בנט לא הגיב על הרג הלוחם שלנו, בראל שמואלי ז״ל. אני שוב שולח מכאן תנחומים עמוקים למשפחתו. ולא רק שבנט לא הגיב, הוא גם העביר חצי מיליארד שקלים לאבו-מאזן".

"אתם נותנים לפלסטינים מתנות חינם ומחזירים אותם לסדר היום העולמי. בעוד שאנחנו עקפנו את הפלסטינים והבאנו ארבעה הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערב, בלי לתת להם אף מתנה. זאת לא ממשלת ריפוי – זאת ממשלת רפיון, ממשלת המחדלים. והכל בחיבוק תקשורתי ענק".

"אתם זוכרים את הימים בממשלה שלנו שכל מהדורת חדשות הייתה נפתחת בכותרת ״מחדל״, על זוטי-זוטות? אבל על המחדלים העצומים שלכם התקשורת מועלת בתפקידה ושותקת. התקשורת משרתת את השלטון והשלטון משרת את התקשורת".

"ערב ראש השנה ולקראת סוכות, ברור שהתקשורת היא השופר של הממשלה, ובנט הוא האתרוג של התקשורת. בראש השנה אנו נוהגים לבקש: "שנהיה לראש ולא לזנב". עכשיו זה בדיוק הפוך: הזנב, עם שישה מנדטים, הפך לראש. בימים הללו אין איחול מתאים יותר מאשר ״תכלה שנה וקללותיה״. בעזרת השם, בשנה הבאה עלינו לטובה – ״תחל שנה וברכותיה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים