שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ נתניהו שוחח היום עם מנכ"ל פייזר
עוקף את רה"מ
"הגעתי למסקנה שמדינת ישראל חייבת להזמין מיד מיליוני חיסונים, והיא חייבת להתחיל מיד לתת את החיסון השלישי לאוכלוסייה הבוגרת" אמר נתניהו
ח"כ בנימין נתניהו | צילום: צילום מסך
ח"כ בנימין נתניהו לאזרחי ישראל |
צילום: דוברות נתניהו

ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו שוחח היום עם מנכ"ל פייזר אלברט בורלא בנושא מתן החיסון השלישי. בסרטון שהוציא נתניהו הוא אומר: "בימים האחרונים שוחחתי פעמיים עם ידידי מנכ"ל פייזר אלברט בורלא. שוחחתי גם עם מומחים רבים נוספים".

"הגעתי למסקנה שמדינת ישראל חייבת להזמין מיד מיליוני חיסונים, והיא חייבת להתחיל מיד לתת את החיסון השלישי לאוכלוסייה הבוגרת. זאת האוכלוסייה, מעל גיל 50 שהיא בסיכון, בסיכון לתחלואה קשה, לאובדן חיים. ולתת את החיסון השלישי, לא ל-200,000 איש אלא ל-2 מליון איש".

"זאת הדרך היחידה להגן על האוכלוסיה, הדרך היחידה לשמר את ההצלחה הגדולה שהשגנו בהוצאת ישראל ראשונה בעולם מהקורונה. בלי חיסון השלישי אין דרך אפקטיבית להציל חיים ולשמור על כלכלה פתוחה וצומחת. ולכן אני קורא לממשלה, תפעלו מיד ותביאו את החיסון השלישי לאזרחי ישראל כבר עכשיו".

"תחסנו 2 מליון אזרחים בימים הקרובים, ואתם יכולים לעשות את זה 200,000 ביום עשינו את זה. זה אפשרי וזה עובד. כל יום שעובר מסכן את החיים והבריאות של אזרחי ישראל. ולכן אני אומר לממשלה תפסיקו להתמהמה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים