שיתוף
תגובות
יהדות » סגולת פרשת בלק – להציל מכל אויב
סגולת השבוע
האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו מסביר על כוחה המיוחד של פרשת בלק, ומדוע כדאי ללמוד אותה מידי שבוע – צפו!

במוצאי שבת האחרונה, נערך שיעור ומלווה מלכה, במעונו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, שערך מסע חיזוק בארץ, שבמהלכו הסביר הרב, על כוחה של סגולה מיוחדת, הטמונה בפסוקי פרשת "בלק".

על פי המבואר בספרי הקדמונים, יש בכוחם של פסוקי פרשת בלק, כדי לעור רחמי שמים להגן מפני כל צר ואויב.

בדבריו אמר הרב פינטו: ב"שובה ישראל" לומדים פעם בשבוע.

פרשת בלק זו הפרשה שאנחנו נכנסים היא מהפרשיות החשובות ביותר. יש בה סגלה ודברים נשגבים וזו אחת ההנהגות של "שובה ישראל" בכל יום שלישי מדי שבוע לקרא בו את פרשת בלק.

אומרים רבותינו הקדושים שהכח של פרשת בלק הוא שאם אדם מתכון לעשות רע לחבר שלו או אנשים שחושבים לעשות רע למישהו ואדם קורא את פרשת בלק, אז כל התכנונים וכל המזמות שזממו לעשות לאדם הזה ואפלו שלא יודע מה הם מתכננים לעשות לו וזוממים לו, בכח קריאת פרשת בלק הקב"ה מבטל אותן. כי כך היה גם עם עם ישראל.

בני ישראל לא ידעו מה בלק ובלעם מתכוננים לעשות לעם ישראל. בלק ובלעם עמדו ליד מחנה עם ישראל כמו תירים עומדים ומסתכלים על עם ישראל שיצאו ממצרים, הולכים ממקום אחד למקום שני ומקריבים קרבנות. עם ישראל לא ידע מה קורה שמה. בלק ובלעם נסו לקלל ולהביא חרבן והרס גדול ביותר כליה על עם ישראל, אבל הקב"ה הציל את עם ישראל בלי שידענו בלי שהתפללנו ובקשנו שום רחמים והצלה. הקב"ה הציל אותנו מהתכניות של בלק ושל בלעם.

אדם שקורא פרשה זו זוכה שאם יש אנשים שמתכננים וחושבים לעשות לו דבר רע, בכח הקריאה של פרשת בלק מבטל את זה, את כל התכניות את כל העצות המחשבות והדברים הרעים הכל יורד, לא שריר ולא קים. אין מציאות שיפגעו באדם בכח של פרשת בלק.

ככל שיותר מעמיקים ומבינים יותר עמק של פרשה זו, זוכים לסיעתא דשמיא, שאם חושבים על אדם דברים רעים, לא יעלה בכוחם של אנשים להזיק לאדם שום צער ושום נזק.

לכן האדם יקבע פעם בשבוע ללמד פרשת בלק בכל כוחו ולהקפיד בזה הקפדה גדולה, מי יודע איפה יושב אדם בסוף העולם וזומם רע על האדם, מתכנן לפגע בפרנסה של האדם, בחרות של האדם בטוב שלו או במשפחה שלו. ע"י קריאת פרשת בלק האדם מסיר את כל התכניות והדברים הרעים שזוממים וחושבים לעשות לו וכך הכל מופר ויורד ואפלו מבלי שאדם יודע אלו נסים קרו לו או איזה דברים רעים רצו לעשות לו והקדוש ברוך הוא הושיע אותו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים