שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » סגן ראש רשות נעצר בחשד לעבירות שוחד
שחיתות ציבורית
איש ציבור מרשות מקומית במרכז הארץ נעצר יחד עם עוד 10 מעוזריו בחשד לשוחד וקידום מכרזים תוך טובות הנאה, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, הלבנת הון
תגיות: ,
מעצר. אזיקים. אילוסטרציה | צילום: FOTOKITA, שאטרסטוק

הבוקר דווח כי איש ציבור, סגן ראש רשות במרכז הארץ נעצר לחקירה יחד עם עוד חמישה ועיכובם של שישה נוספים על ידי היחידה הכלכלית בלהב 433 בחשד לשוחד. זאת, לאחר חקירה סמויה שניהלה המשטרה במשך כמה חודשים, ושהבוקר הפכה לגלויה. המשטרה פתחה בחיפושים ברשות המקומית.

העצורים חשודים בלקיחת טובות הנאה, בניגוד לחוק ותוך פגיעה באינטרס הציבורי. הם חשודים במעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה.
במשטרה אמרו כי "נמשיך לחשוף ולחקור עבירות מתחום טוהר המידות בכל מקום שבו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובמנהל התקין".

בשעות הבוקר פשטו, כאמור, חוקרי היאל"כ בלהב 433 במשטרה על ביתם של החשודים, וגם על זה של סגן ראש הרשות. הם ערכו חיפושים, עיכבו אותו לחקירה ועצרו, כאמור, חמישה חשודים ועיכבו שישה נוספים. במקביל, הגיעו חוקרים לרשות מקומית, אספו מסמכים ומחשב, תשאלו את ראש הרשות בנושא, יידעו אותו בדבר החקירה וקיבלו את אישורו לקבל את כל החומרים הנדרשים על מנת למצות את החקירה.

החקירה מתנהלת על ידי המשטרה מול רשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים