שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » סופר: "הגיע הזמן לטפל בשורש הבעיה"
בוועידת הגולן
ח"כ אופיר סופר נאם בוועידת הגולן של מקור ראשון על האסטרטגיה הדרושה לפיתוח הכלכלי של הצפון והצעדים הדרושים וגם זווית אישית
ח"כ אופיר סופר | צילום: דוברות הכנסת

ח"כ אופיר סופר מסיעת הציונות הדתית בפוסט בפייסבוק בעקבות ועידת הגולן של מקור ראשון. את דבריו התחיל הח"כ בסיפור אישי: "בגיל 12 איבדתי את היקר לי מכל. אבי נהרג בתאונת דרכים בדמי ימיו. כנער מתבגר שמעתי אין ספור סיפורים על אבא ועל פועלו. שמעתי על תפקידיו הציבוריים בחינוך, בחקלאות, בכלכלה ועל כהונתו כראש המועצה האזורית מרום הגליל".

"בדרכי מהלימודים הביתה על אותו הכביש שבו אבא נהרג, הבחנתי פעם אחר פעם בשלט הקטן והצהוב שניצב באזור שומם לחלוטין, שעליו נכתב 'אזור התעשייה דלתון'".

"לאורך השנים לא הפסקתי לתהות איך אבא העז לדמיין שבמקום נידח כל כך יקום מפעל כלשהו, שלא לדבר על אזור תעשייה שלם. שנים רבות חלפו מאז, והיום, אזור התעשייה דלתון נהפך לאחד מאזורי התעשיה המפותחים ביותר בצפון. תודות למחליפו אהרון יבדל"א שהאמין וקידם את הקמת האזור".

"מהסיפור הזה למדתי בעיקר לחלום. למדתי לחלום והבנתי שהצפון בכלל והגליל בפרט יהיו תמיד בראש סדר העדיפויות שלי".

"מדינת ישראל חייבת להתייחס לעניין הפיתוח הכלכלי של הגליל והגולן כנושא אסטרטגי מן המעלה הראשונה. יצירת מקומות תעסוקה חדשים בצפון הוא תנאי הכרחי להשארת הדור הצעיר, ואף להגעה של משפחות נוספות למגורים בחבל הארץ העוטף את מדינת ישראל".

"לאורך השנים הוצעו אין ספור תוכניות ורפורמות, אך רובן לא יצאו אל הפועל או לחילופין מחזרו החלטות קודמות ללא הישג. הגיע הזמן לטפל בשורש הבעיה. הגיע העת להזניק את הצפון קדימה. לא מחר ואתמול, היום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים