שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "עזבתי את בנט בגלל שבחר ללכת לשמאל"
סמוטריץ' חושף
בהתייחס להסתה נגד החרדים, אמר סמוטריץ' כי "מדובר בתחקיר שמעליב את העיתונות, מביש. זו השיטה, לשדר תחקיר על החרדים בליל שבת כשהחרדים והדתיים לא צופים"
נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

הבחירות יתקיימו בעוד קצת יותר משלושה שבועות, אבל כבר כעת נראה ש"ברית השותפים" לשנת 2021 – הכולל את הח"כים יאיר לפיד ואביגדור ליברמן ואת יו"ר תקווה חדשה גדעון סער – מובילה את סדר היום, שמתעסק בעיקר בהתקהלויות חרדים ובכמות חברי הקהילה שחוזרים ארצה בטיסות חילוץ.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תהה הבוקר (שני) בראיון לפודקאסט של 'ישראל היום' כיצד ייתכן שלימין רוב של שני שליש בקרב הציבור ובמנדטים, אבל נראה שדווקא שהממשלה תוקם דווקא בידי השמאל.

ח"כ סמוטריץ: "כשהשמאל שותף בממשלה, הוא מוביל את הטון שלה. בגלל זה עזבתי את בנט, שבגלל עלבונות אישיים בחר ללכת לשמאל. אז בגלל שנתניהו לא מנהל מספיק טוב את משבר הקורונה נלך עם השמאל וניתן לו לקבוע את הטון? הוא אמר שהוא ירכיב ממשלה עם סער, לפיד, מרב מיכאלי והורוביץ – אין אף מטרה חשובה מזו כרגע".

סמוטריץ' תקף גם את ראש מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, שאמר שהוא חבר לשמאל בגלל סגירת חשבונות: "הוא, כמו שתיים-שלוש מפלגות אחרות, יחזירו את השמאל שכמעט נעלם אל הממשלה, במקום לממש את הרוב הימני בציבור. רבים ממצביעים הימין לא מבינים את האסטרטגיה הזו".

בהתייחס לסגירת נתב"ג והדיווח שמרבית השבים ארצה בטיסות חילוץ הם חרדים, אמר סמוטריץ' כי "מדובר בתחקיר שמעליב את העיתונות, מביש. זו השיטה, לשדר תחקיר על החרדים בליל שבת כשהחרדים והדתיים לא צופים בו".

על ניהול המדיניות בנמל התעופה, אמר: "המעבר מקיצוניות לקיצוניות מפתיחה מבוקרת ללא בידוד, כך שכל אחד מייבא איזה וריאנט שצריך ללא שום בקרה, ואז סוגר הרמטית את ישראל בלי שום פתרון ותוקע עשרות אלפי ישראלים ברחבי העולם".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. איך אדם המתיימר להנהיג מפלגה יורד לשפל המדרגה בכל הקשור לאמירת אמת.
    מקווה מאד שבעוד חודש תהיו היסטוריה. אין לכם זכות קיום בהתנהגות ככ בלתי ראויה.

  2. בנט הוא חנטריש מצוי שאינו שווה התייחסות כנראה שבנט מוכן לממשלה סמ*לנית עלובה שתורכב מרסיסי מפלגות. הכיפה על ראשו הינה בגודל נאמנותי לימין ולדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים