שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » פונה לעסקים בעולם: Gett גייסה 100 מיליון דולר
למרות הקורונה
גט הישראלית השלימה גיוס של 100 מיליון דולר, כחלק מהשקעה בפלטפורמה חדשה למגזר העסקי, מה שיתרום להתרחבות החברה ליעדים חדשים ברחבי העולם
תגיות:
גט טקסי | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

כחלק מההשקעה בפלטפורמה חדשה למגזר העסקי של Gett, מדווחת החברה על גיוס של 100 מיליון דולר ממשקיעים קיימים, כמו גם כמה משקיעים חדשים, כאשר הגיוס נעשה לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר.

בשיחה עם כלכליסט אמר מארק און, מנכ"ל גט ישראל, כי ישראל, רוסיה ואנגליה רווחיות עבור החברה בימים אלה. "הרווחיות מאפשרת לנו לראות שהעסק שלנו מייצר כסף וזה מדד חשוב להצלחה. ברבעון הראשון של 2021 כל החברה תהפוך להיות רווחית ותייצר מזומנים. הגיוס החדש הוא גיוס מותרות שיאפשר לחברה לקבל גמישות להתרחב בעולם. הגענו לאבן דרך מאוד חשובה בחיים של חברת סטארט-אפ, כאשר הגענו לנקודת תפנית שמהיום החברה לא חייבת לגייס כסף אלא מייצרת מזומנים", אמר און.

און ציין גם את העובדה, כי בארצות הברית יש לחברה כיסוי מלא דרך ליפט, "יש לנו כיסוי גבוה באירופה ובאסיה גם במדינות רבות באסיה וכמובן גם בלונדון וישראל, יש לא מעט חברות שמתחברות לפלטפורמה החדשה שלנו. אנחנו עובדים לכסות את מרבית העולם וכל הסכם כזה לוקח לא מעט זמן", אמר.

ההשקעה תאפשר לחברה להרחיב את השירותים שלה בכל העולם, כאשר לקוחותיה העסקיים יוכלו להשתמש באפליקציה של החברה להזמין נסיעה בכל מקום בעולם דרך האפליקציה, ללא קשר לחברת ההסעות או מוניות שפועלת במדינה.

כידוע, בעקבות משבר הקורונה ספגה גט ירידה משמעותית בנפח הנסיעות הקמעונאיות. הפעילות העסקית של החברה שכוללת גם את שירותי השליחויות וכן עבודה עם עשרות אלפי תאגידים בישראל ובעולם הקטינה את הפגיעה וגרמה לירידת שווי קלה ביותר של החברה.

בעקבות משבר הקורונה, מתמודדת החברה עם מציאות בה, מצד אחד נדרשים ארגונים ותאגידים לשדרג את מערך ההיסעים היבשתי שלהם, ומהצד השני עליהם לקצץ בעלויות התפעול. כשליש מהחברות ברשימת Fortune 500 כבר נמנות על לקוחות Gett.

דייב וייסר, מייסד ומנכ"ל Gett מסר: "החזון שלנו הוא לחבר את כל פתרונות התחבורה ברחבי העולם, תחת פלטפורמה טכנולוגית אחת, ובכך לייעל את כל חווית הנסיעה, החל מביצוע ההזמנה וכלה בתשלום ומעקב".

"השלמת סבב הגיוס בזמן מגפת הקורונה מהווה הפגנת אמון ברורה של בעלי המניות ומשקיעים חדשים בחזון החברה לכבוש את תחום התחבורה לעסקים ולהמשיך בהתרחבות הגלובלית", אמר עמוס גניש, יושב ראש הדירקטוריון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים