שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "למנוע מעבר בי"ח למתכונת חירום"
פנייה לכץ
ח"כ יצחק פינדרוס פנה לשר האוצר, ישראל כ"ץ, בדרישה שיתערב וימנע את המעבר למתכונת חירום של בתי החולים
ח"כ יצחק פינדרוס בועדה | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס בפנייה דחופה לשר האוצר דורש התערבות אישית לפתור את המצוקה הקשה של בתי החולים הציבוריים ולמנוע את המעבר לעבודה במתכונת חירום בשבוע הבא.

פינדרוס אמר כי "אתמול פתחו שבעת בתי החולים הציבוריים – עצמאיים במאבק להצלת בתי החולים, בשל פערי התקצוב בינם לבתי החולים הממשלתיים, פערים שבתקופה קשה זו באים לידי ביטוי משמעותי".

"בשבוע הבא, אם לא יהיה שינוי, הודיעו מנהלי בתי החולים הציבוריים על העברת בתי החולים למתכונת חירום, על כל המשמעות הקשה שתהיה לכך בימים אלו כשהגל השלישי של הקורונה מכה בעוצמה".

"נחשפתי אישית לקושי ולאתגרים של בתי החולים הציבוריים בפערים התקציביים שנוצרו בינם לבתי החולים הממשלתיים. מדובר בדרישות סבירות והוגנות מצדם. לצערי, עד כה לא נמצא כל פתרון עבורם".

"אני סמוך ובטוח שרק התערבות אישית שלך בנושא תוכל לפתור את המצוקה הקשה בפניה ניצבים מנהלי בתי החולים. כאחד שנחשף לטוב ליבך בפעילותך הארוכה לאורך השנים, בהן הוכחת כי אתה מצליח לעבור על מהמורות קשות, אני יודע שאתה היחיד שתוכל לפתור את הנושא. אנא כנס לעובי הקורה והמו"מ בינם לבין משרד האוצר יסתיים בעמק השווה לטובת אזרחי ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים