שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רחבת הכותל פונתה – מצעד הדגלים הופסק
אזעקה בירושלים
בשל ירי רקטי לעבר ירושלים והסביבה. כוחות משטרה הערוכים בין היתר ברחבת הכותל, החלו בפינוי מאות הנוכחים
ריקוד הדגלים בכותל | צילום: דוברות המשטרה
פינוי רחבת הכותל |
צילום: דוברות המשטרה

לפני זמן קצר נשמעה אזעקה בעיר ירושלים, ובהמשך לירי הרקטות לכיוון ירושלים. נמסר מהמשטרה כי כוחות משטרה הערוכים בין היתר ברחבת הכותל, החלו בפינוי מאות הנוכחים במקום אל מקומות בטוחים.

כמו כן בשל ירי רקטי לעבר ירושלים והסביבה, ומספר נפילות בתחום מועצה אזורית מטה יהודה, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, פנה למארגני אירועי יום ירושלים בבקשה להפסיק את צעדת 'ריקוד הדגלים' כעת ולפזר את המשתתפים באמצעות אוטובוסים.

מאוחר יותר נמסק כי בתום הערכת מצב שקיים בדקות האחרונות מפקד המחוז, ניצב דורון תורג'מן, הוחלט לאפשר את המשך קיום האירועים המתקיימים בעיר לרגל יום ירושלים.

כזכור, משעות הבוקר מתקיימים, ברחבי ירושלים, אירועי יום ירושלים ובשעה זו מתקיים 'ריקוד הדגלים' המסורתי. משטרת ישראל נערכה בפריסה רחבה עם כוחות משטרה גדולים כבר משעות הבוקר ולאורך כל היום בהתאם למוקדי האירועים, להבטחת בטחון המשתתפים, מניעת הפרות סדר והסדרת התנועה. מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, יחד עם מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן שמפקד על כלל הכוחות, נמצאים עתה באזור רחבת הכותל עומדים מקרוב על היערכותם של השוטרים ו"ריקוד הדגלים" המתקיים. במשטרת ישראל מברכים את עשרות אלפי המבקרים שהגיעו לאירועים.

הצטרפו ועקבו אחר
עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים